    From: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - prowizja
    Date: Tue, 29 Oct 2002 20:33:24 +0100

    "kulka" <k...@N...net> wrote in message
    news:Xns92B6CB4589759kulkaszkolanet@193.110.120.9...
    > Czy ktoś z grupowiczów mógłby poradzić mi jak napisać wniosek do banku z
    > prośbą o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu hipotecznego?
    [............]
    wzór 1: w związku z .... proszę o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu
    hipotecznego.

    wzór 2: Proszę o obniżenie prowizji za przyznanie kredytu hipotecznego. Moja
    sytuacja ... (np. w chwili obecnej poniosłem bardzo duże wydatki na
    urządzenie i wyremontowanie mieszkania i w związku z tym każdy dodatkowy
    wydatek jest dla mnie obecnie bardzo odczuwalny. Ze względu na jakość usług
    Państwa banku chciałbym zostać Państwa klientem i liczę na przychylne
    rozpatrzenie mojej prośby. Sądzę, że zyski jakie wynikną z korzystania
    przeze mnie z Państwa usług wielokrotnie przewyższą koszt obniżonej
    prowizji, a mnie jako klient utwierdzą w przekonaniu, że wybór kredytodawcy
    był słuszny)...

    wzór 3: .....

    pisałem na szybko więc mogą być jakieś błędy stylistyczne

    jak masz konkretny przypadek to napisz jaki, w jakim banku i możemy się
    spotkać lub podeślij na priv to w ramach pomocy grupowej mogę pomóc napisać
    jakieś pismo
    pamiętaj, że w banku pracują też normalni rozumiejący problemy ludzi, a
    celem banku jest udzielenie jak największej ilości bezpiecznych kredytów, a
    w niektórych bankach celem też jest zadowolenie kompetentnie obsłużonego
    klienta (oczywiście nie mówię o pewnym dużym międzynarodowym banku, który
    jest nastawiony przede wszystkim na zysk za wszelką cenę - zainteresowani
    byli klienci na pewno wiedzą o jakim banku piszę :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski