    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny, jak się zabezpieczyć?
    Date: Thu, 16 Sep 2010 04:40:43 -0700 (PDT)

    On 16 Wrz, 09:52, pbjs <p...@w...pl> wrote:

    > 1. Czy art. 777 zabezpiecza sprzedającego przez powyższymi przypadkami
    > (tj. kupujący umrze/zginie i trzeba przeprowadzać postępowanie spadkowe) ?

    Szczerze przyznam ze nie wiem o czym art. 777 i chwilowo mam lenia -
    nie chce mi sie sprawdzac. Ale pewnie ktos inny wie/sprawdzi :)

    > 2. A to nawet ważniejsze: czy odpis z aktu notarialnego może dostarczyć
    > do banku również sprzedający? IMO, po części rozwiązywałoby to problem.
    > Tylko czy bankowe procedury na to zezwalają?

    Sprzedajacy moze dostarczyc akt notarialny wszedzie, nawet i do kurii
    biskupiej. Ale co z tego - kredyt musi byc uruchomiony przez
    kredytobiorce, czyli kupujacego. Dla banku sprzedajacy nie jest strona
    postepowania.