  • 21. Data: 2002-01-17 16:38:47
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Thu, 17 Jan 2002 10:03:52 +0100, Wojciech Jakobczyk napisał(a):

    >ja juz zlozylem wniosek, i uzyskalem informacje ze niezaleznie od waluty jest 2%, a
    >1,5% jak sie ma konto 5 lat.

    Czyli zmienili...

    Swoją drogą, jak brałem ten kredyt, to Euro było po 3,87 zł lub jakoś tak
    podobnie :-) Bardzo mi się podobało to, co chwilę potem stało się z walutami
    :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 22. Data: 2002-01-17 17:01:34
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > Tylko, że to jest prawdziwy kredyt hipoteczny (z tego co wiem).
    > Czyli trzeba mieć nieruchomość pod której hipotekę bierze się kredyt.
    > Tak więc w trakcie budowy nie dadzą :).

    Dadzą. Ale postawią warunki co do terminów ukończenia, i będą
    monitorować postęp prac. Wypłata też będzie prawdopodobnie
    w transzach. Ale możesz w tym czasie płacić tylko odsetki.

    Jacek Kurowski

  • 23. Data: 2002-01-17 21:47:39
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna4dvej.r32.miodekk@misio.math.uni.lodz.pl..
    .

    > Czyli zmienili...
    >
    > Swoją drogą, jak brałem ten kredyt, to Euro było po 3,87 zł lub jakoś tak
    > podobnie :-) Bardzo mi się podobało to, co chwilę potem stało się z
    walutami

    Już wszystko wiem. Jak sie nie ma konta to jest 2.2 %. Jak się np. dzień
    wcześniej założy Superkonto to jest 2 % (szkoda że wcześniej nie
    wiedziałem). Opłat za wcześniejszą spłatę faktycznie nie ma. A Suprkonto i
    tak trzeba założyć i zrobić stałe zlecenie przelewu z niego.

    KZ

  • 24. Data: 2002-01-17 21:49:11
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Ijon" <I...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl> wrote in
    > message news:a23ffv$1air$1@news2.ipartners.pl...
    >
    > Hehe - to co piszesz idealnie zgadza sie z moja analiza choc jeszcze
    nigdzie
    > nie chodzilem
    > czyli PKO BP, KB, GE (ze wzgl. na 100% finansowania)

    Tylko te kryterium załapania się na te 100% są przynajmniej dla mnie
    niejasne. A oprocentowanie jest złodziejskie, w dodatku ubezpieczenie
    kredytu (do czasu ustanowienia hipoteki) wynosi 2 % co przy 8.6 % w euro (20
    % własnych) daje na początku ponad 10 %.

    KZ

  • 25. Data: 2002-01-18 08:31:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Dadzą. Ale postawią warunki co do terminów ukończenia, i będą
    > monitorować postęp prac. Wypłata też będzie prawdopodobnie
    > w transzach. Ale możesz w tym czasie płacić tylko odsetki.

    Czyli tam też są niedysponentki.
    Dzwoniłem i paniusia mnie poinformowała, że nie dadzą.
    Więc wziąłem kredyt w PKO BP - było i jest miło :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 26. Data: 2002-01-18 08:34:31
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > nigdzie
    >
    > Tylko te kryterium załapania się na te 100% są przynajmniej dla mnie
    > niejasne.

    to fakt, tez odnioslem takie wrazenie. to chyba glownie chwyt marketingowy, ciekawe
    czy komus w ogole przyznali taki kredyt. :)

    > A oprocentowanie jest złodziejskie, w dodatku ubezpieczenie
    > kredytu (do czasu ustanowienia hipoteki) wynosi 2 % co przy 8.6 % w euro (20

    dowiadywalem sie 2 miesiace temu i mieli cos okolo 0,07% miesiecznie

    wojtek

  • 27. Data: 2002-01-18 15:04:50
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>
    napisał w wiadomości news:a28mbj$1ekt$1@news2.ipartners.pl...

    > dowiadywalem sie 2 miesiace temu i mieli cos okolo 0,07% miesiecznie

    2 % rocznie na 100%. Kiedyś będąc jeszcze nieuświadomiony co robię
    przymierzałem się do kredytu u nich.

    KZ

  • 28. Data: 2002-01-18 18:35:04
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > Czyli tam też są niedysponentki.
    > Dzwoniłem i paniusia mnie poinformowała, że nie dadzą.
    > Więc wziąłem kredyt w PKO BP - było i jest miło :).

    Jeżeli budujesz dom - to masz działkę i można wpisać hipotekę.
    Nie wiem jak jest przy mieszkaniach, gdy trzeba wpłacać kasę
    a nie masz jeszcze aktu notarialnego. Ale na moje idzie pogadać.

    Jacek Kurowski

  • 29. Data: 2002-01-19 08:49:11
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Jeżeli budujesz dom - to masz działkę i można wpisać hipotekę.
    > Nie wiem jak jest przy mieszkaniach, gdy trzeba wpłacać kasę
    > a nie masz jeszcze aktu notarialnego. Ale na moje idzie pogadać.

    Właśnie. W przypadku mieszkania jeszcze nie ma gdzie wpisać hipoteki.
    A bank hipoteczny, jak sama nazwa wskazuje, na tym się opiera.

    Pozdrawiam
    -As-