  • 1. Data: 2002-01-15 23:56:05
    Temat: FAQ grupy w telewizji.
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    ebanki i nawet naszej grupy faq omawiaja w tenbit.pl na TVN

    a.

  • 2. Data: 2002-01-16 00:24:08
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Uzytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisal w
    wiadomosci news:3bg94uk9fs4ci46280q1kub24cot98bljn@4ax.com...

    > ebanki i nawet naszej grupy faq omawiaja w tenbit.pl na TVN

    Tia... A gosciu z BZWBK zrobil na mnie takie wrazenie, ze bede ten bank
    omijac z daleka na przyszlosc...
    Delikatnie mówiac - gadal po prostu glupoty. Ja bym sobie na takie cos nie
    pozwolil, a on tam podobno PRACUJE... :(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-01-16 00:26:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

  • 4. Data: 2002-01-16 00:35:53
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:a22hbp$fkl$1@news.onet.pl...
    > Tia... A gosciu z BZWBK zrobil na mnie takie wrazenie, ze bede ten bank
    > omijac z daleka na przyszlosc...
    > Delikatnie mówiac - gadal po prostu glupoty. Ja bym sobie na takie cos nie

    hym - ten od mabanku tez niezbyt :) od fortisa ok

  • 5. Data: 2002-01-16 00:42:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Uzytkownik ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:a22hsu$4c8$1@news.tpi.pl...

    > hym - ten od mabanku tez niezbyt :) od fortisa ok

    Ale i tak cud miód w porównaniu z BZWBK. Mógl przynajmniej koszule zapiac na
    guzik wyzej... I nie gadac glupot, ze jak mi sie ktos wlamie na konto, to mi
    wisi, czy zaplace za komórke miesiac wczesniej... DEBILIZM!!!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 6. Data: 2002-01-16 00:45:39
    Od: "Daniel" <N...@s...pl>

    Witam!

> [...]
    > Delikatnie mówiac - gadal po prostu glupoty. Ja bym sobie na takie cos nie
    > pozwolil, a on tam podobno PRACUJE... :(

    ... taak i do tego mówil po "polskawemu". Jak juz wysylaja kogos do
    telewizji to móglby to byc ktos kto umie dosc dobrze mówic. Za to Wojtek
    Bolanowski zrobil na mnie bardzo dobre wrazenie.
    Alei tak najwieksze ten gosc co dzwonil w konkursie o gre i discmana -
    dobrze, ze sie trzymalem stolu bo inaczej to bym chyba spadl z krzesla
    :-))))

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 7. Data: 2002-01-16 01:05:43
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a22h90$fhj$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Delikatnie mówiac - gadal po prostu glupoty. Ja
    bym sobie na takie cos nie
    > pozwolil, a on tam podobno PRACUJE... :(

    A ja odniosłem wrażenie, że to obcokrajowiec, co
    jeszcze nie wpelni włada naszym językiem.

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-16 01:07:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik ". : : Krzysztof : : ."
    <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hym - ten od mabanku tez niezbyt :) od fortisa
    ok

    Oni chyba chcieli być za bardzo "cool" :-))

    Sark

  • 9. Data: 2002-01-16 08:31:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Daniel"
    > Alei tak najwieksze ten gosc co dzwonil w konkursie o gre i discmana -
    > dobrze, ze sie trzymalem stolu bo inaczej to bym chyba spadl z krzesla
    > :-))))

    ten to byl chyba nacpany - samurajow nie mogl zgadnac ;-))
    a te wypowiedzi z czatu pokazywane - zupelny belkot i dno
    - mur beton, ze pytania sami przygotowali bo bylaby zupelna kompromitacja
    Sprawdzilem strone www o ktorej mowili a ja nigdy na niej nie bylem
    - chodzi mi o http://banki.top10.com.pl/
    przy Inteligo i mBanku są ** i dopisek na dole:
    "**Uwaga!! Banki nie mają oddziałów tylko strony www!!
    nie oferują również kart do płatności online w Internecie"

    Chyba nie będę dalej sprawdzał jej aktualnosci ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-01-16 09:51:18
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Wed, 16 Jan 2002 02:07:25 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik ". : : Krzysztof : : ."
    ><k...@w...pl> napisał w wiadomości

    >ok
    >
    >Oni chyba chcieli być za bardzo "cool" :-))

    lub izzy. ;)

    a.