  • 1. Data: 2004-06-22 13:04:34
    Temat: Kredyt hipoteczny a przeniesienie zarobkow...
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Dostalem wlasnie decyzje o przyznaniu kredytu hipotecznego na zakup
    mieszkania. Oczywiscie warunki bandyckie, bo czego sie spodziewac po
    bankach :(
    Jeden z punktow wymienionych w "inne warunki" jednak mnie zbulwersowal:
    "W terminie 3 m-cy od daty zawarcia umowy kredytu Wnioskodawca
    przeniesie do ****** pełne wpływy z tyt. wynagrodzenia."

    Czy to jest normalna praktyka ze wynagrodzenie musze przeniesc z mojego
    aktualnego banku do tego w ktorym biore kredyt? Bardzo mi sie ten
    podpunkt nie podoba. Czy mozna cos takiego negocjowac?

    Pozdr.
    JD

  • 2. Data: 2004-06-22 13:10:39
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny a przeniesienie zarobkow...
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jarek Dukat wrote:

    [..]

    > "W terminie 3 m-cy od daty zawarcia umowy kredytu Wnioskodawca
    > przeniesie do ****** pełne wpływy z tyt. wynagrodzenia."
    [...]
    Ale nikt nie broni Ci przenieść później gdzie indziej. ;-)

    KJ

  • 3. Data: 2004-06-22 13:19:18
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Kamil Jońca wrote:
    > Jarek Dukat wrote:
    >
    > [..]

    > [...]
    > Ale nikt nie broni Ci przenieść później gdzie indziej. ;-)

    Ale czy to nie spowoduje ze bank wypowie mi umowe... Poza tym jak
    wyglada od strony banku potwierdzenie ze istotnie przenioslem do nich
    wplywy z wynagrodzenia?

    Pozdr.
    JD

  • 4. Data: 2004-06-22 15:49:39
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    Formalnie taka praktyka jest niezgodna z prawem. Zdaje się nawet , że zajął
    sie tym RPO i chyba poszedł jeszcze dalej bo zdaje się, że zakwestionował
    sama konieczność posiadania tzw. rachunku technicznego.

  • 5. Data: 2004-06-22 17:20:07
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Tue, 22 Jun 2004 17:49:39 +0200
    "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> naskrobał(a):

    > Formalnie taka praktyka jest niezgodna z prawem. Zdaje się nawet , że
    > zajął sie tym RPO i chyba poszedł jeszcze dalej bo zdaje się, że
    > zakwestionował sama konieczność posiadania tzw. rachunku technicznego.

    gdzie szukac konkretow?

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 6. Data: 2004-06-22 19:34:43
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Jarek Dukat" <p...@s...xx> napisał w wiadomości
    > Czy to jest normalna praktyka ze wynagrodzenie musze przeniesc z mojego
    > aktualnego banku do tego w ktorym biore kredyt? Bardzo mi sie ten
    > podpunkt nie podoba. Czy mozna cos takiego negocjowac?

    no nie jest normalna praktyka...

    co to za bank?

    pozdro
    SirmarK

  • 7. Data: 2004-06-23 06:05:48
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Marcin Kozlowski wrote:

    > no nie jest normalna praktyka...
    >
    > co to za bank?

    PKO BP

    Pozdr.
    JD

  • 8. Data: 2004-06-23 06:07:19
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Kamil Kosinski wrote:

    > Formalnie taka praktyka jest niezgodna z prawem. Zdaje się nawet , że zajął
    > sie tym RPO i chyba poszedł jeszcze dalej bo zdaje się, że zakwestionował
    > sama konieczność posiadania tzw. rachunku technicznego.

    Bardzo prosze o najszybsze jak to mozliwe podanie konkretow, jaka ustawa
    czy inne przepisy reguluja cos takiego poniewaz prawdopodobnie w piatek
    bede podpisywal umowe kredytowa i chcialbym sie na odpowiedni przepis
    powolac podczas rozmowy z bankiem.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,
    Jarek Dukat

  • 9. Data: 2004-06-23 15:12:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 23 Jun 2004 08:07:19 +0200, Jarek Dukat <p...@s...xx>
    wrote:

> [...]
    >czy inne przepisy reguluja cos takiego poniewaz prawdopodobnie w piatek
    >bede podpisywal umowe kredytowa i chcialbym sie na odpowiedni przepis

    po prostu powiedz, że tego nie akceptujesz i skreśl ten punkt na obu
    egzemplarzach umowy.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-06-24 06:25:26
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > po prostu powiedz, że tego nie akceptujesz i skreśl ten punkt na obu
    > egzemplarzach umowy.

    A co jesli w tym momencie pracownik banku powie ze on takiej umowy nie
    podpisze i nie przyzna mi kredytu?
    Niestety nie moge sobie na to pozwolic - w najblizszy poniedzialek musze
    juz podpisac akt notarialny i musze miec zalatwiony kredyt.

    Pozdr.
    JD