  • 1. Data: 2002-06-27 06:29:02
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "Arek" <a...@n...opole.pl>

    Witam

    Ciekaw jestem Waszych opinii w jakiej walucie wziąć kredyt hiopoteczny
    (kwota ca. 50 kPLN, 10 lat). W chwili obecnej Euro idzie mocno w górę, co w
    pewnym sensie kusi?
    Co byście polecili.

    Pozdr.
    Arek

  • 2. Data: 2002-06-27 06:34:06
    Temat: Odp: Kredyt hipoteczny
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Arek <a...@n...opole.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afebf4$eo2$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Ciekaw jestem Waszych opinii w jakiej walucie wziąć kredyt hiopoteczny
    > (kwota ca. 50 kPLN, 10 lat). W chwili obecnej Euro idzie mocno w górę, co

    Dolar!!

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 3. Data: 2002-06-27 07:05:47
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Jacek Maliszewski <j...@s...net.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:afeboe$rqv$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik Arek <a...@n...opole.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afebf4$eo2$...@n...tpi.pl...

    > Dolar!!

    I życzę farta jak mojego: podpisałem umowę dzień po majowej wypowiedzi
    Belki, po której na dwa dni dolar podskoczył... 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 4. Data: 2002-06-27 18:10:19
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Pawel Kierski <p...@m...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afedl0$nb6
    > I życzę farta jak mojego: podpisałem umowę dzień po majowej wypowiedzi
    > Belki, po której na dwa dni dolar podskoczył... 8-)

    Szczesciu trzeba dac szanse :) Brawo!

    Malin