  • 11. Data: 2002-06-09 06:35:31
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy - czy mozna gdzies bez poreczycieli?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ..
> [...]
    Łodzi,
    > Internecie).
    >
    > Tak.
    > Polecam BPHPBK ;)))))

    Spróbuj wziąc go w mBanku.

  • 12. Data: 2002-06-09 10:44:42
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Spróbuj wziąc go w mBanku.

    A jest jakakolwiek szansa go dostać?
    Wątpię. Jedynie "stary" klient o regularnych wpływach na ekonto może coś
    wskórać

  • 13. Data: 2002-06-09 13:45:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "mgr Krzysztof Maria Bąk" napisał w wiadomości ...

    > A jest jakakolwiek szansa go dostać?
    > Wątpię. Jedynie "stary" klient o regularnych wpływach na ekonto może coś
    > wskórać

    Sorry za zamieszanie - moja odpowiedz dotyczyła tylko
    "zlosliwostki" AMRY. Oczywiście masz rację - do
    skarbonki pieniądze można tylko wkładać -
    z pożyczaniem jest tam fatalnie.

    Pozdr.
    JO

  • 14. Data: 2002-06-09 15:55:05
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > A jest jakakolwiek szansa go dostać?
    > Wątpię. Jedynie "stary" klient o regularnych wpływach na ekonto może coś
    > wskórać

    I masz rację Panowie racza sobie od jakiegos czasu dogryzac ma temat uslug
    w/w bankow

    gren

  • 15. Data: 2002-06-11 19:04:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sorry za zamieszanie - moja odpowiedz dotyczyła tylko
    > "zlosliwostki" AMRY. Oczywiście masz rację - do
    > skarbonki pieniądze można tylko wkładać -
    > z pożyczaniem jest tam fatalnie.

    ;) Po to jest taki Multibank w sumie...

  • 16. Data: 2002-06-11 19:25:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > ;) Po to jest taki Multibank w sumie...

    Multibank to już... mały "marmurek". Niestety.
    :)

  • 17. Data: 2002-06-11 22:40:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Multibank to już... mały "marmurek". Niestety.
    > :)

    ee -czemu niestety??? dla mnie OK. Ale jesli podwyzszy oplaty - to juz nie
    bedzie :))
    Narazie oplaty sa ok, oprocentowanie tez... Produkty fajne, mam nadzieje, ze
    bedzie ich wiecej...

    A BPHPBK??? No ciut drogawe jest...

  • 18. Data: 2002-06-12 14:21:57
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > A BPHPBK??? No ciut drogawe jest...

    Masz zaległości - ale na studiach, w takim gorącym
    okresie to nic nadzwyczajnego. Przyjrzyj się więc
    np ofercie Sez@m Srebrny i KK Silver. Jak poczytasz,
    podyskutujemy o tym co drogawe.

    JO