    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt "Pola" - nie dajcie sie nabic w butelke
    Date: Mon, 5 May 2003 14:39:33 +0200

    Ok. widze ze jestes pesymista.
    I to skrajnym. wobec tego tak owszem ten kredyt jest dla takich skrajnych
    pesymistow. wlasciwie przy takim pesymistycznym podejsciu nie nalezy sie w
    ogole zadluzac i najlepiej zyc w ciasnocie albo wynajmowac.
    Ja jestem jednak umiarkowanym optymista. I sadze ze w dluzszym okresie na
    pewno ten kredyt nie jest korzystny. Gdyby byl na poziomie 4-5% to bylaby
    zupelnie inna sytuacja. Podobne kredyty funkcjonuja chyba w czechach lub na
    wegrzech i tam oprocent. wynosi ok. 3%
    wiec masz porownanie. U nas probuje sie ludzi zrobic w balona i tyle.

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Owszem