  • Data: 2008-12-26 08:26:25
    Temat: Re: Kredyt Bank nie ma waluty - już ma
    Od: Paweł U. <p...@n...wysylaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3vdtaqwig.fsf@maximus.localdomain...

    > Jesli to prawda, a chwilowo nie ma powodu sadzic ze tak nie jest, to
    > jest to jakas totalna zdrada i sam bym natychmiast przestal byc
    > klientem takiego "banku".

    [...]
    Sprawa rozwiązała się w miarę pozytywnie dla mnie. Na same święta dokonali
    nadludzkiego wysiłku i wysupłali całą walutę jaką miałem na koncie.
    Odetchnąłem co kosztowało mnie 10 zł przeliczone po zbójeckim kursie - za
    powtórną wypłatę w tym miesiącu.
    Więcej moich pieniędzy nie zobaczą. Następnym razem przywiozę je w kieszeni.

    Paweł