  • 1. Data: 2003-07-23 16:42:55
    Temat: Krajobraz po LG
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    witam!
    zastanawiam sie czy znikniecie z rynku trzeciego co do wielkosci (chyba?)
    banku internetowego (badz tez inaczej - wydzialu dzialanosci internetowej)
    wplynie na pozostalych - mysle o inteligo i mbanku, bo chyba te dwa banki
    (wydzialy bankowosci internetowej) teraz beda sie liczyc na rynku (moze sie
    myle, ale wydaje mi sie ze VW ma duzo mniejszy udzial)

    zastanawia mnie czy beda zmiany w oplatach w mbanku czy inteligo, czy
    znikniecie probujacego deptac im po plecach konkurenta wplynie na ich
    polityke, a jesli w ogole to in plus czy in minus.
    czy te dwa pozostajace liczace sie banki beda staraly sie przejac klientow
    osieroconych przez LGnet? czy skusza ich czyms jescze , czyms nowszym lub
    tanszym (choc i tak oferte maja przeciez niemal doskonala...)?
    czy tez moze odwrotnie, bedac pewniejsze swej sytuacji na rynku wykorzystaja
    to, np. do wprowadzenia jakis ogranizen, limitow, nowych oplat za rzeczy
    dotad nieplatne?...

    a moze znikniecie LG i gromadka klientow bez banku internetowego bedzie
    okazja dla VW?

    (pisac powyzsze i zadajac pytania zakladam, ze nieweilu pozostanie/przejdzie
    na SOLO, przynajmniej dla mnie ich oferta jest malo atrakcyjna po LGnecie, i
    przy posiadaniu rownoczesnie jescze mbanku i inteligo)

    pozdrawiam Grupe
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-07-23 17:18:15
    Temat: Re: Krajobraz po LG
    Od: "Chris" <b...@k...AQQ.pl>

> [...]
    > tanszym (choc i tak oferte maja przeciez niemal doskonala...)?

    > a moze znikniecie LG i gromadka klientow bez banku internetowego bedzie

    ja sie wynosze do VW ... oferta na pewno ciekawsza od Intelligo ... co do
    mBanku to sa + i -.
    Tylko tej Maestro mi szkoda ...

    Pytanie z innej beczki - karta Maestro z LG prawie zawsze zadala o PIN, czy
    VE z VW tez taka jest ?? Czy raczej "podpisowa" jak mBankowa VE ??

    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 3. Data: 2003-07-23 17:58:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Wed, 23 Jul 2003 19:18:15 +0200, Chris <b...@k...AQQ.pl> napisał:

    > Tylko tej Maestro mi szkoda ...

    Chodzi Ci o wrazenia estetyczne ?
    ;-)

    M.

  • 4. Data: 2003-07-24 06:00:30
    Od: g...@p...onet.pl

    No szkoda szkoda...taka ładna była i taki fajny bank. Aż się łezka w oku
    kręci ;)

  • 5. Data: 2003-07-24 07:09:21
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> napisał(a):

    > Chodzi Ci o wrazenia estetyczne ?
    > ;-)

    raczej o lepsze przeliczniki w Europie. A mi tez tej karty bardzo zal glownie
    ze wzgledu na limit 5tys wyplaty z bankomatu dziennie. To co proponuje Nordea
    dla swojej VE (1tys dziennie i 4tys tygodniowo) zakrawa na kpine. Chyba lubia
    kolejki w oddzialach po wyplate wiekszej gotowki...

    D.

  • 6. Data: 2003-07-24 09:04:28
    Od: w...@o...pl

    Z tego co wiem to trzeci co do wielkosci (ilosci klientow/rachunkow) jezeli
    chodzi o dostep przez internet jest BZWBK, tak przynajmniej niedawno czytalem w
    rzepie...