    From: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Krajobraz po LG
    Date: Wed, 23 Jul 2003 18:42:55 +0200

    witam!
    zastanawiam sie czy znikniecie z rynku trzeciego co do wielkosci (chyba?)
    banku internetowego (badz tez inaczej - wydzialu dzialanosci internetowej)
    wplynie na pozostalych - mysle o inteligo i mbanku, bo chyba te dwa banki
    (wydzialy bankowosci internetowej) teraz beda sie liczyc na rynku (moze sie
    myle, ale wydaje mi sie ze VW ma duzo mniejszy udzial)

    zastanawia mnie czy beda zmiany w oplatach w mbanku czy inteligo, czy
    znikniecie probujacego deptac im po plecach konkurenta wplynie na ich
    polityke, a jesli w ogole to in plus czy in minus.
    czy te dwa pozostajace liczace sie banki beda staraly sie przejac klientow
    osieroconych przez LGnet? czy skusza ich czyms jescze , czyms nowszym lub
    tanszym (choc i tak oferte maja przeciez niemal doskonala...)?
    czy tez moze odwrotnie, bedac pewniejsze swej sytuacji na rynku wykorzystaja
    to, np. do wprowadzenia jakis ogranizen, limitow, nowych oplat za rzeczy
    dotad nieplatne?...

    a moze znikniecie LG i gromadka klientow bez banku internetowego bedzie
    okazja dla VW?

    (pisac powyzsze i zadajac pytania zakladam, ze nieweilu pozostanie/przejdzie
    na SOLO, przynajmniej dla mnie ich oferta jest malo atrakcyjna po LGnecie, i
    przy posiadaniu rownoczesnie jescze mbanku i inteligo)

    pozdrawiam Grupe
    zbyszko janke