  • Data: 2018-05-29 15:27:33
    Temat: Re: Kradzież tożsamości. Co zmienia RODO?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-29 o 14:57, Pete pisze:

    > Bo wątek zatoczył wieeelkie koło i wrócił do podstaw - czyli do
    > konkluzji, że żeby wziąć chwilówkę na Liwiusza nie potrzeba skanu jego
    > DO

    Nie trzeba, stąd właśnie moje podśmiechujki z tych, którzy tak
    szczególnie chronią swoje dowody przed skserowaniem.

    > ani rzeczywistych danych.

    Dane muszą być rzeczywiste, bo jak pożyczka będzie na Alfonsa, a nie na
    Liwiusza, to przecież tematu pożyczki na Liwiusza nie będzie. A jeśli
    pożyczka będzie na Liwiusza, to i tak nie rodzi to zobowiązania
    Liwiusza, ponieważ nie będzie jednej krytycznej danej - podpisu
    Liwiusza. Jedyne to to, że istnieje ryzyko, że Liwiusz będzie
    poprzeciągany po sądach, aby grafolodzy wykazali to oszustwo.

    > A do wrobienia w kredyt i uruchomienie maszyny windykacyjnej 'wystarczą'
    > rzeczywiste PESEL + imię i nazwisko

    Tak jak do każdego innego fałszywego powództwa.

    --
    Liwiusz