  • Data: 2003-12-19 23:11:53
    Temat: Re: Kradzież karty VISA CLASSIC
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca napisal/a:

    > A teraz się zastanów na ile przed zgłoszeniem kradzieży bank przejmuje
    > odpowiedzialność. Mój na przykład 72 godziny...

    a mój HGW :)) (Lukas)
    Twój to zapewne citi ...
    clue tkwi w tym, że płacenie 6,50 /mc za ubezpeiczenie staje się opłacalne
    przy zakupach na Twoją skalę, ale nie moją (zakładam, że świadomie, z
    glennową precyzją wybrałeś właśnie ten bank).
    Świadomie to ja podejmuję ryzyko, że ktoś mi ukradnie kartę i dokończy limit
    (na dzisiaj to jest ok. 1300). Ale gdyby było możliwe nabicie 10K na tej
    karcie - wolałbym nie mieć żadnej niż szukać jakiejś z 3-dobowym
    ubezpieczeniem za 70 zł + 12*6,50

    Pozdrawiam
    Zbiggy