eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKosztowna pomyłka › Re: Kosztowna pomyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kosztowna pomyłka
    Date: Tue, 5 Feb 2019 18:59:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <q3ciuh$heo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5c583574$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3abrn$dq0$1@node1.news.atman.pl>
    <5c58b795$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235180058.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1549389585 17880 178.235.180.58 (5 Feb 2019 17:59:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2019 17:59:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    In-Reply-To: <5c58b795$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640906
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Bo programista pisał na umowę-zlecenie?
    >>
    >> Reklamuj. A nuż się uda. Jak się nie uda, to zawiń się stamtąd, jest
    >> tyle innych fajnych banków :)
    >>
    >
    > Próbowałem reklamować. Odpowiedzieli, że przelewu nie da się cofnąć,
    > został wykonany zgodnie z moim zleceniem.
    > Tak naprawdę, to sam nie wiem, dlaczego jeszcze w tym banku mam konto. I
    > to w zasadzie główne! Chyba tylko z powodu Kantoru Aliora. Ale teraz
    > przyszedł Revolut, więc już nawet ten pretekst odpadł. Dzisiejsze
    > stracone 50 zł zdopingowało mnie do wyniesienia się z tego banku. ;)

    Nie próbuj, tylko reklamuj. Złóż oficjalną reklamację zachowując
    wszelkie wymogi formalne. I reklamuj nie stratę, a nieprawidłowe
    działanie serwisu www. Jeśli możesz, zasymuluj podobną sytuację i
    zilustruj to albo filmem, albo wieloma zrzutami ekranu wszystkich
    kroków. Nigdzie nie jest napisane, że konto docelowe musi być ustawione
    po ustawieniu źródłowego, a nie przed.

    Ja się wyniosłem TMobile, bo mnie ten fioletowy kolor drażnił okrutnie.

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1