  • 11. Data: 2003-01-20 16:36:14
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Jarecky" <j...@m...com.pl_nospam>

    > Oki rozumiem. Dzieki. Tzn ze teraz w firmie moge podac nr rachunku do
    mbanku
    > i to wszysto, nie trzeba inormowac mbanku ze beda przychodzily $ itd?

    Nie znam procedur w mbanku ale mam złe doświadczenia z BZWB. Zapytałem
    na infolinii czy mogę do nich przelewać moją zagraniczną emeryturę.
    Powiedzieli: owszem, nie ma problemu (wcześniej miałem w Pekao SA)
    Zmieniłem bank i forsa... zniknęła. Ni było jej nigdzie! Wysłałem
    zapytanie do Departamentu Obsługi BZWBK, co się stało z moją forsą. Po
    pewnym czasie odpowiedzieli, że takich usług nie prowadzą. Jeśliby
    wpłynęły tego typu pieniądze to je odeślą do nadawcy!
    I okazało się, że odesłali bez żadnego powiadomienia!!! (choć jestem
    ich klientem od dłuższego czasu)
    Po dwóch miesiącach forsa się znalazła w bardzo dziwnym miejscu i
    miałem duże trudności aby ją odebrać.

    Sprawdź więc wszystko dokładnie, bo banki same nie wiedzą co mogą lub
    co powinny. Powoli zbliżamy się do Unii ale póki co to jesteśmy gdzieś
    w okolicy Uralu.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab

  • 12. Data: 2003-01-20 17:08:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:003401c2c0a1$7d2c0620$0102010a@dom, Roman k. <k...@i...pl>:
> [...]

    > pewnym czasie odpowiedzieli, że takich usług nie prowadzą. Jeśliby
    > wpłynęły tego typu pieniądze to je odeślą do nadawcy!

    Roman, tzn. przelewałeś środki w walucie na konto bieżące w BZWBK prowadzone
    w takiej samej walucie (np. dolary na konto dolarowe) i nie przyjęli???

    Czy raczej na Konto24 złotówkowe próbowałeś?

    Bo mi w BZWBK powiedzieli, że jak najbardziej przyjmują przelewy zagraniczne
    (w tym wypadku GBP na konto w GBP) i nawet podali koszty... Ale teraz
    zaczynam się obawiać, że przelewy nie będą dochodzić.

    Bardzo bym Cię prosił o uściślenie.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-21 05:29:16
    Od: k...@w...pl

    Robert wrote:

    > Roman, tzn. przelewałeś środki w walucie na konto bieżące w BZWBK
    > prowadzone w takiej samej walucie (np. dolary na konto dolarowe) i nie
> [...]
    Podałem im numer specjalnie na tę okazję założonego konta walutowego, na
    które wcześniej już sam wpłaciłem trochę piniędzy (by sprawdzić czy dobrze
    funkcjonuje, a ponadto jest dużo lepiej oprocentowane niż w Żubrze). Być
    może dotyczy to tylko emerytur? W każdym razie co się nakląłem, to moje.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 14. Data: 2003-01-21 07:02:44
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0im28$9hh$1@news.onet.pl, Użytkownik <k...@w...pl>:

> [...]
    > czy dobrze funkcjonuje, a ponadto jest dużo lepiej oprocentowane niż
    > w Żubrze). Być może dotyczy to tylko emerytur? W każdym razie co się

    Dziękuję, Roman, to porażka :(
    Ja też założyłem konto w GBP w BZWBK, żeby przyjąć przelew (tantiemy) z
    Wielkiej Brytanii i tez wpłaciłem 50 GBP, bo był taki obowiązek.
    Zapewnili mnie, że przelew dojdzie i podałem już szczegóły tego konta do UK.

    Ew. proszę o głosy tych, którym działa lub nie działa taki układ w BZWBK.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-21 08:18:19
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > z Wielkiej Brytanii i tez wpłaciłem 50 GBP, bo był taki obowiązek.
    > Zapewnili mnie, że przelew dojdzie i podałem już szczegóły tego konta

    A może Roman miał problemy, bo wypłacający emeryturę coś pokręcił? Choć z
    drugiej strony pewnie jest trochę osób, którym wysyła się emeryturę z GB do
    różnych krajów, więc wysyłający powinni mieć to opanowane. Dywaguję, bo choć
    mam rozbudowaną wyobraźnię, to nie mogę pojąć, że z kontem w a l u t o w y m
    są problemy przy przelewach zza granicy. Choć z drugiej strony to BZWBK więc
    wszystko jest możliwe ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-01-21 16:53:55
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Glenn" <g...@o...pl>
> [...]
    o w y m
    > są problemy przy przelewach zza granicy. Choć z drugiej strony to

    Z wysyłaniem nie ma problemu. Dostawałem emeryturę przez kilka lat. W
    pewnym momencie pogniewałem się na Żubra i przeniosłem wszystkie swoje
    konta do BZ WBK. Chciałem zrobić to samo z walutowym, a tu taka
    niespodzianka.
    Wróciłem grzecznie do Żubra, pocałowałem go w czółko i wszystko hula
    bez problemu.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc

  • 17. Data: 2003-01-21 17:16:26
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > niespodzianka.
    > Wróciłem grzecznie do Żubra, pocałowałem go w czółko i wszystko hula

    Chętnie wierzę ;) W takim razie pozostaje drugie wyjaśnienie : w BZWBK
    wszystko jest możliwe - tylko tak się zastanawiam, jak im się udało nie
    przyjąć przelewu zza granicy na konto walutowe ?

    Pozdrowienia,
    Glenn