  • 1. Data: 2003-01-20 09:00:15
    Temat: Konto walutowe
    Od: "Jarecky" <j...@m...com.pl_nospam>

    Szukalem info na temat kont walutowych w archiwum grupy i naswiezsze sa z 14
    wrzesnia 2002 a od tego czasu moglo sie duzo pozmieniac wiec osmiele sie
    zadac pytanie jeszcze raz. W jakim banku najbardziej sie oplaca zalozyc
    konto walutowe a dokladnie dolarowe? Ja mam zalozone pracownicze konto przez
    moja firme w Pekao (byczku) ale jest zalosne (tzn 0%, caly czas straszne
    prowizje itd) a mam mozliwosc teraz zmienic tylko nie wiem gdzie. Otrzymuje
    na to konto co miesiac wynagrodzenie w $ i nie zalezy mi na utrzymaniu kasy
    na tym koncie a przelewie jak najtanszym do mbanku.

    Dzieki z gory.

    Jarecky

  • 2. Data: 2003-01-20 21:37:23
    Temat: Re: Konto walutowe
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Jarecky <j...@m...com.pl_nospam> napisał w

> [...]
    > pracownicze konto przez moja firme w Pekao (byczku) ale jest zalosne
    > (tzn 0%, caly czas straszne prowizje itd) a mam mozliwosc teraz

    Załóż sobie rachunek bieżący w tym samym żubrobanku. Prowadzenie 0 zł,
    oprocentowanie r-ku USD a vista co prawda tylko 0,1%, ale lokata USD
    3-miesięczna jest już na 0,80%, co jest jednym z wyższych oprocentowań.

    > Otrzymuje na to konto co miesiac
    > wynagrodzenie w $ i nie zalezy mi na utrzymaniu kasy na tym koncie a
    > przelewie jak najtanszym do mbanku.

    Jestem fanem mBanku, ale na pewno lepiej wyjdziesz sprzedając USD w
    dobrym kantorze, niż robiąc przewalutowanie w mBanku (zresztą w
    jakimkolwiek banku). Po prostu banki mają znacznie szersze widełki
    kursów niż kantory.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-01-20 21:45:53
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > oprocentowanie r-ku USD a vista co prawda tylko 0,1%, ale lokata USD
    > 3-miesięczna jest już na 0,80%, co jest jednym z wyższych

    Nordea - na koncie walutowym (USD) 0,6%
    Lokata 3 miesięczna 1,1%
    Konto Nordea Waluta darmowe.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-01-22 13:00:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nordea - na koncie walutowym (USD) 0,6%
    > Lokata 3 miesięczna 1,1%
    > Konto Nordea Waluta darmowe.

    Niestety nie ma mozliwosci wplaty ani wyplaty !!! srodkow
    w walucie... tylko przelewy z konwersja na zlotowki albo
    przelewy zagraniczne (ponoc bardzo drogie).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-01-22 13:10:18
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Wilczek wrote:

    > Niestety nie ma mozliwosci wplaty ani wyplaty !!! srodkow
    > w walucie... tylko przelewy z konwersja na zlotowki albo
    > przelewy zagraniczne (ponoc bardzo drogie).

    No co Ty? Wpłaty i wypłaty w walucie na konto Nordea Waluta są bez opłat.
    Czytałeś aby TOiP?

    Pozdrowienia,
    Glenn