  • 1. Data: 2003-01-20 03:12:28
    Temat: Kredyt Mieszkaniowy
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

    Pytanie jest lamerskie ale do speców nie należę a jak czytam to widzę, że
    sporo mądrych ludzi tu jest więc pytam.

    Mam kredyt mieszkaniowy wzięty na 20 lat. Miesięcznie spłacam po równo 1000
    zł ( powinienem 800 zł). Kredyt jest w GE Banku Mieszkaniowym i jest
    denominowany do EUR. Raty równe( odsetki maleją kapitał rośnie). W chwili
    obecnej mam jakieś 25 tys i dylemat wpłacić na ten kredyt teraz czy poczekać
    na lepszy kurs EUR.
    - płacić po 1000 zł/ mc czy może lepiej odkładać kasę i wpłacać wtedy( tą
    różnice czyli załóżmy 200 zł) kiedy kurs będzie niski - żeby wpłacić więcej
    EUR

    Ostatnia prośba - czy ma ktoś lub wie gdzie jest programik emulujący spłatę
    kredytu ( widziałem gdzieś program który obliczał wielkość rat a potem można
    było wpisywać w wybranych okresach swoje raty i program liczył w jakim
    terminie-szybciej- spłacimy kredyt i ile na tym zyskamy.

    pzdr
    Makwi

    --
    Makwi

  • 2. Data: 2003-01-20 10:33:48
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > było wpisywać w wybranych okresach swoje raty i program liczył w jakim
    > terminie-szybciej- spłacimy kredyt i ile na tym zyskamy.

    Oczywiście zawsze się opłaca spłacać wtedy gdy kurs sprzedaży Euro jest mały.
    Czy jeszcze się zmniejszy. Osobiscie w to nie wierzę. Spłacał bym teraz. Tensor1

  • 3. Data: 2003-01-21 12:11:29
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Może warto zastanowić się nad kredytem w innym banku (niższe oprocentowanie
    niż w GE), który przeznaczysz na spłatę zaciągniętego kredytu - coś takiego
    ma Multibank, inne banki pewnie też.
    Pozdrawiam
    Kate