  • Data: 2018-01-29 16:37:29
    Temat: Re: Konto tanie dla seniora
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:56:55 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Bo klonów w okolicy to za bardzo nie ma, mialem nadzieję że coś w dużych bankach
    przeoczyłem (ing, wbk, pko itp...).

    Hmm, a mBąk to klon? Tzn. oranżada to nawet nie klon, a wręcz oddział mBąka.
    Chyba że nie lubisz.

    Ale rzeczywiście przeoczyłem - do pewnego stopnia - wbk - "konto jakie chcę" można
    mieć za darmo, a do niego kartę bankomatową - ale to naprawdę jest tylko bankomatowa
    i tylko do bankomatów wbk, płacić nią nie można.
    Konto zakładasz od ręki w oddziale, ew. kurier lub przelew - ale kartę bankomatową
    można zamówić TYLKO w oddziale.

    W oranżadzie zupełny brak obsługi kasowej - ale za to wszystkie bankomaty bezpłatne.
    W wbk obsługa kasowa jest, ale płatna.

    Z dużych banków z małymi wymaganiami jeszcze ew. zobacz millenium - tam konto z kartą
    bezpłatne (chyba) przy 1000zł wpływu i 1 transakcji kartą miesięcznie. Ale nie wiem,
    jak z obsługą kasową ani które bankomaty za darmo - być może tylko własne.
    A w pko - tyle że w "internetowym" oddziale inteligo - trzeba kartą zapłacić
    100zł/mc, ale za to ma się wtedy bezpłatną obsługę kasową w oddziałach pko.
    Zakładanie tylko przez kuriera. Bezpłatne bankomaty pko i (chyba wciąż) wbk.