  • 1. Data: 2002-01-21 13:21:38
    Temat: Konto osobiste za granicą
    Od: <y...@y...pl>

    Cześć
    Dziś rano w radiu usłyszałem iż od listopada będzie można otwierać konta
    osobiste w bankach zagranicznych bez specialne zgody. Za żadne skarby nie mogę
    sobie przypomnieć co to było za radio (synek przełączył w połowie wywiadu) i
    nie mogę namierzyć innnych informacji na ten temat. Proszę o wszelkie
    informacje.
    Yorge

  • 2. Data: 2002-01-21 13:26:28
    Temat: Re: Konto osobiste za granicą
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik <y...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie przypomnieć co to było za radio (synek przełączył w połowie wywiadu)
    > nie mogę namierzyć innnych informacji na ten temat. Proszę o wszelkie

    i odprowadzac 2% od przekazanej kwoty do budzetu Najjasniejszej :))

  • 3. Data: 2002-01-21 13:39:58
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

> [...]
    > sobie przypomnieć co to było za radio (synek przełączył w połowie wywiadu)
    > nie mogę namierzyć innnych informacji na ten temat. Proszę o wszelkie

    W sobotniej wyborczej był artykuł na ten temat:
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=652712
    &dzial=010345

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 4. Data: 2002-01-21 19:36:31
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > sobie przypomnieć co to było za radio (synek przełączył w połowie wywiadu)
    > nie mogę namierzyć innnych informacji na ten temat. Proszę o wszelkie
    tez pisalem o tym w sobote lub w piatek -> ale jakos sie obilo bez echa
    ;-)))
    co to za 2% bo chyba nie bardzo

    pozdrawiam,
    jelen

  • 5. Data: 2002-01-21 22:06:31
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >co to za 2% bo chyba nie bardzo

    No jak to - nowy podatek dochodowy od transferow zagranicznych, pomimo ze nie
    ma zadnego dochodu - bylo juz o nim kilka razy na pbb.

    a.

  • 6. Data: 2002-01-22 00:51:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr" <p...@p...com> writes:

    > i odprowadzac 2% od przekazanej kwoty do budzetu Najjasniejszej :))

    Eee tam. To juz lepiej np. czekiem kwote przekazac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-01-22 09:29:41
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Eee tam. To juz lepiej np. czekiem kwote przekazac.
    > --
    tak jakby to nie wiazalo sie z jakas wcale nie mala oplata
    (patrz blagalne posty tych ktorzy chca zrealizowac zagraniczny czek
    i zaplacic prowizje < 30 USD)

  • 8. Data: 2002-01-25 13:25:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr" <p...@p...com> writes:

    > tak jakby to nie wiazalo sie z jakas wcale nie mala oplata
    > (patrz blagalne posty tych ktorzy chca zrealizowac zagraniczny czek
    > i zaplacic prowizje < 30 USD)

    Zrozumialem ze nie chodzilo o symboliczna sume.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-02-04 19:17:05
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 25 Jan 2002 14:25:49 +0100, Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    >Zrozumialem ze nie chodzilo o symboliczna sume.

    Teoretycznie uczciwy obywatel powinien tez wowczas zaplacic te 2% od kwoty
    przekazywanej czekiem AFAIK.

    a.