  • 1. Data: 2010-10-29 10:00:20
    Temat: Konto open
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
    Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
    łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak robią?

    JS

  • 2. Data: 2010-10-29 10:30:19
    Temat: Re: Konto open
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Ianus" <U...@o...pl> wrote in message news:iae5vp$l05$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich
    > łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak

    Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze wyslali
    dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje zadzwonic i
    wyjasnic sytuacje.
    Teraz proponuje otworzyc konto u zrodla, czyli Getinonline.pl. maja konto
    skarbonkowe, lepsze niz Open. Otwieranie konta przez kuriera tez nie powinno
    zajac duzo czasu.

    PS
    W kazdym banku sa wpadki, ale podstawowa rzecz to zadzwonic na infolinie i
    wyjasnic co sie stalo a nie czekac w nieskonczonosc, ewentualnie wyslac
    maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez
    pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac operacji.

  • 3. Data: 2010-10-29 12:06:05
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 29 Oct 2010 12:30:19 +0200, na pl.biznes.banki, Krzysztof
    napisał(a):

    > Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze wyslali
    > dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje zadzwonic i
    > wyjasnic sytuacje.

    No nie zawsze to tak różowo z nimi działa. Co prawda nie konto, a o
    kartę KIS wnioskowałem i kontakt rzeczywiście po paru dniach,
    weryfikacja danych, info o przyznanym limicie i o tym, że w ciągu bodaj
    14 dni skontaktuje się kurier.

    Po miesiącu kalendarzowym kuriera ciągle nie było, zadzwoniłem do nich -
    ciągle pytali o numer klienta, którym nie jeszcze nie jestem, ale
    ostatecznie po wyjaśnieniu sytuacji dostałem informację o przekazaniu do
    właściwego działu i ktoś miał oddzwonić... No i nietrudno zgadnąć, że
    nie oddzwonił nikt, więc jakoś widać nie zależy im specjalnie. Mnie
    zresztą też nie, bo karta miała w założeniu być na zapas zapasu.

    --
    pI

  • 4. Data: 2010-10-29 13:46:39
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez
    > pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac

    A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
    Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...

  • 5. Data: 2010-10-29 13:51:57
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut?
    > Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile...

    a nie prosciej napisac na stronie, ze tylko w oddziale ?
    tylko komplikowac przez mnozenie teoretycznie dostepnych opcji, ktore nie
    dzialaja prawidlowo...

  • 6. Data: 2010-10-29 19:00:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    brum wrote:

    > a nie prosciej napisac na stronie, ze tylko w oddziale ?
    > tylko komplikowac przez mnozenie teoretycznie dostepnych opcji, ktore nie
    > dzialaja prawidlowo...

    NIE KARMIĆ TROLLA.

    witrak()