  • Data: 2004-02-12 13:33:41
    Temat: Re: Konto firmowe z powiadamianiem mailem
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Jak to k!@#$ nic? Podałem Ci jeden przykład takiej funkcjonalności.

    OK. Jest BZWBK i to jest OK. Ale sam napisales, ze e-mail potrafi
    przyjsc po 1,5 dnia. Ale jak czytam o tym, jak sezam dziala, to mi sie
    slabo robi. Nie ma co ukrywac, ze Inteligo ze swoja jakoscia uslug mnie
    rozpuscilo.

    > No to już teraz jestem w domu. Ty nie pytałeś. Ty chciałeś się utwierdzić w
    > swoich przekonaniach.

    Wiesz co, gdybym byl o tym przekonany, to bym nie pytal. Jestem w stanie
    zrezygnowac z inteligowych SMSow, jesli jakis inny bank da mi onlajnowe
    sensowne emaile (bo te moge od razu dostac SMSem). I o to mi chodzi.
    Wcale nie uwazam, ze Inteligo jest najlepsze. Ale ma prawie doskonaly
    sposob powiadamiania o operacjach na koncie. "Prawie" niestety.

    > I kto tu rzondzi?

    Jak to kto? mBank.

    Bartol