  • Data: 2004-02-12 14:20:11
    Temat: Re: Konto firmowe z powiadamianiem mailem
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK. Jest BZWBK i to jest OK.

    BPHPBK?

    > Ale sam napisales, ze e-mail potrafi
    > przyjsc po 1,5 dnia. Ale jak czytam o tym, jak sezam dziala, to mi sie
    > slabo robi.

    Pewnie im się przetwarzanie przedłużyło :-)

    > Nie ma co ukrywac, ze Inteligo ze swoja jakoscia uslug mnie
    > rozpuscilo.

    Niech no sobie przypomnę, który bank 'online' jest niedostępny podczas
    codziennego przetwarzania :-)

    > Wiesz co, gdybym byl o tym przekonany, to bym nie pytal. Jestem w stanie
    > zrezygnowac z inteligowych SMSow, jesli jakis inny bank da mi onlajnowe
    > sensowne emaile (bo te moge od razu dostac SMSem). I o to mi chodzi.
    > Wcale nie uwazam, ze Inteligo jest najlepsze. Ale ma prawie doskonaly
    > sposob powiadamiania o operacjach na koncie. "Prawie" niestety.

    Śledzę pobieżnie Twoje wypowiedzi, ale wydaje mi się, że bez względu na tok
    dyskusji, Twoja konkluzja jest jedna: Inteligo rzondzi.

    > Jak to kto? mBank.

    I tu się z Tobą zgodzę :-)

    Jacek