  • 1. Data: 2002-01-18 15:06:28
    Temat: Konto firmowe w mBanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    ////Autor: W Bolanowski (Intranet ...)
    Data: 02-01-15 13:23

    Witam,
    z przyjemnością oficjalnie potwierdzam, że karta
    do konta firmowego mBanku bedzie oparta na pomysle
    zrodzonym na forum, wśród klientow
    Bedzie to karta z rekinem (...)////

    Będzie ostro :-))

    ////Autor: W Bolanowski (Intranet ...)
    Data: 02-01-15 13:25

    Uprzedzając pytania o terminuruchomienia konta dla
    firm w mBanku, w porozomumieniu z Naczelnikiem
    Wydzialu ds Relacji z Klientami, Tomaszem Gubałą
    informuję, że do końca marca 2002 roku takie konto
    powinno znaleźć się w ofercie mBanku
    Pozdrawiam,
    Wojciech Bolanowski ////

    Tylko pamiętajcie o nowym formularzu przelewów na
    konto Urzędów Skarbowych :-)))

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-18 16:05:35
    Temat: Re: Konto firmowe w mBanku
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Witam,
    > z przyjemnością oficjalnie potwierdzam, że karta
    > do konta firmowego mBanku bedzie oparta na pomysle

    Pomysł z rekinem na karcie mBanku powstał jeszcze na starym forum.
    Było to dokładnie :
    2001.04.25 1:20
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/forum/forum2.php3?I
    DFORUMTEMAT=6
    Wypada się chyba przyznać że byłem to ja pod starym nikiem :)))), i
    proponowałem, żeby rekin był umieszczony na jednej z kart Visa Gold.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-01-18 19:21:13
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wypada się chyba przyznać że byłem to ja pod starym nikiem :)))), i
    > proponowałem, żeby rekin był umieszczony na jednej z kart Visa Gold.

    Brawo :-)
    Co za skromność ;-)

  • 4. Data: 2002-01-19 13:37:14
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > z przyjemnością oficjalnie potwierdzam, że karta
    > do konta firmowego mBanku bedzie oparta na pomysle
    > zrodzonym na forum, wśród klientow
    > Bedzie to karta z rekinem (...)////

    Ciekawe, czy też bezpłatna? Jeżeli nie będzie droższe niż w Inteligo, to
    jestem zdecydowany.
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 5. Data: 2002-01-19 17:47:39
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com>
    napisał w wiadomości

    > Ciekawe, czy też bezpłatna? Jeżeli nie będzie
    droższe niż w Inteligo, to
    > jestem zdecydowany.

    Po przeczytaniu poniższego wątku , watpię
    http://cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=19367
    &t=19367&v=t

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-20 11:43:36
    Od: Seva <s...@p...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

    > z przyjemnością oficjalnie potwierdzam, że karta
    > do konta firmowego mBanku bedzie oparta na pomysle
    > zrodzonym na forum, wśród klientow
    > Bedzie to karta z rekinem

    Z ewolucyjnego punktu widzenia to jest regres, bo jak wiadomo delfin to
    ssak, a rekin tylko dużą rybą jest. :-)

    --
    * Seva --> GG#788049 http://www.seva.prv.pl/ *
    * http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 *

  • 7. Data: 2002-01-20 13:56:55
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    > "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    A nastepnym krokiem bedzie złota karta kredytowa z krokodylkiem ;-)