  • 1. Data: 2002-04-23 10:10:51
    Temat: Konto firmowe w Millennium - warto czy nie?
    Od: ChillZ <n...@n...pl>

    No wlasnie - moze ktos sie podzieli doswiadczeniami?

    Zalezy mi przede wszystkim na mozliwosci dokonywania przelewow za granice -
    czy jest jakis bank w Polsce z dostepem online ktory to umozliwia????

    Pytam sie akurat o Millennium bo mam oddzial pod bokiem i jak twierdza konto
    otwieraja w "kilka minut" (formalnosci) a w takim telepekao to jakies 2
    tygodnie i pewnie nie mozna przelewow miedzynarodowych robic...

    Z drugiej strony trzeba do nich biegac z wszystkim z papierami...

    Krotko mowiac - co polecacie?

    Lecho B.

  • 2. Data: 2002-04-23 10:36:49
    Temat: Re: Konto firmowe w Millennium - warto czy nie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > otwieraja w "kilka minut" (formalnosci) a w takim telepekao to jakies 2
    > tygodnie i pewnie nie mozna przelewow miedzynarodowych robic...

    Multibank :)

  • 3. Data: 2002-04-23 11:18:41
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    Użytkownik "ChillZ" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zalezy mi przede wszystkim na mozliwosci dokonywania przelewow za
    granice -
    > czy jest jakis bank w Polsce z dostepem online ktory to umozliwia????

    Odradzam Millennium. Mialem u nich konto firmowe kilka miesiecy. Puszczalem
    przelew do Slowacji co miesiac. Totalna niekompetencja! Najczesciej sam
    musialem wypelniac kwity przelewu za granice bo panienki nie wiedzialy nawet
    co to jest. Rotacja zalogi jest zadziwiajaca. Prawie co miesiac pracuje tam
    nowy czlowiek, ktory po kolejnym miesiacu wylatuje z roboty.

> [...]
    > otwieraja w "kilka minut" (formalnosci) a w takim telepekao to jakies 2
    > tygodnie i pewnie nie mozna przelewow miedzynarodowych robic...

    Polecam Nordea Bank. Obsluguje sie przez Internet, przelewy za granice
    kosztuja 15 zl i mozna je robic takze przez Siec.

    pwas

  • 4. Data: 2002-04-23 11:49:47
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Zalezy mi przede wszystkim na mozliwosci dokonywania przelewow za granice -
    > czy jest jakis bank w Polsce z dostepem online ktory to umozliwia????

    Na pewno nie jest to Millenium, oni dostęp przez net uruchomią "na wiosnę"
    (tylko nie mowią którego roku)

    > Pytam sie akurat o Millennium bo mam oddzial pod bokiem i jak twierdza konto
    > otwieraja w "kilka minut" (formalnosci) a w takim telepekao to jakies 2
    > tygodnie i pewnie nie mozna przelewow miedzynarodowych robic...

    Za przelew do Austrii krzyknęli mi po półgodzinnej naradzie 135PLN prowizji
    (Citi bierze 15PLN). Co jakiś czas trzeba się licyć z awarią systemu, a wtedy
    na jakiś czas (np dwa dni robocze) nie mozna dysponować własnymi środkami.
    Doświadczenia jaknajbardziej negatywne.

    pozdrawiam
    thewind

  • 5. Data: 2002-04-23 14:46:55
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Internet User" napisał w wiadomości ...

    > Polecam Nordea Bank. Obsluguje sie przez Internet, przelewy za granice
    > kosztuja 15 zl i mozna je robic takze przez Siec.

    Kiedyś za granicę można było przesłac zapłatę za zobowiązania
    wymagalne i podlegało to kontroli, czy można to było robić tylko
    w marmurku. Czyżby się zmieniło??

  • 6. Data: 2002-04-23 14:48:39
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Czy to A...@m...pl vel A...@b...pl vel A...@m...pl ??

  • 7. Data: 2002-04-23 18:21:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy to A...@m...pl vel A...@b...pl vel A...@m...pl ??

    Hmmmm.
    W sumie wolabym a...@b...pl - mozesz zalatwic? :)
    Ty jak dobrze pamietam z BPHPBK??? ;DDDDDDDD

  • 8. Data: 2002-04-23 20:56:06
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    AMRA wrote:

    > Hmmmm.
    > W sumie wolabym a...@b...pl - mozesz zalatwic? :)
    > Ty jak dobrze pamietam z BPHPBK??? ;DDDDDDDD

    Ja jestem człowiek z marmuru. ;-))

  • 9. Data: 2002-04-23 21:31:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja jestem człowiek z marmuru. ;-))

    ehehe :) A ja dalej student. Moze jakos w wakacje bedzie trzeba czegos
    poszukac :)
    Ale nie obawiaj sie - mBank i Multi w Lodzi sa - a zdalnie sie przeciez tam
    chyba nie da pracowac (kurde niby wirtualny :). Ja w Wawie mam swoje
    mieszkane itp. Poza tym - chyba nie po to otwierali w Lodzi, zeby dawac
    ludziom zarabiac ;)))))))

    Pewnie suma sumarum ta e-bankowosc mi sie do niczego w zyciu nie przyda
    :-(((((((

  • 10. Data: 2002-04-24 07:47:23
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Internet User" <I...@U...org> napisał w wiadomości

    > Polecam Nordea Bank. Obsluguje sie przez Internet, przelewy za granice
    > kosztuja 15 zl i mozna je robic takze przez Siec.

    A jak sobie radzisz z potwierdzeniami przelewów na rzecz ZUS-u i Urzędu
    Skarbowego? Jeżeli dobrze liczę, to:

    koszt prowadzenia: 9 zł
    token: 20 zł
    potwierdzenie przelewów do ZUS: 3 x 7 zł = 21 zł
    potwierdzenie przelewów do US: 2 x 7 zł = 14 zł

    Razem: 64 zł miesięcznie (nie licząc drobnych opłat za sam przelew)

    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #