  • Data: 2018-02-05 17:40:34
    Temat: Re: Konto firmowe - mBank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "travis" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 05.02.2018 o 07:56, jureq pisze:

    >Dzięki za info, jest akurat teraz promocja, zwolnienie z opłat przez
    >2 lata i do ZUS i do US za free, karta darmowa jak się zrobi chyba 4
    >płatności... i jeszcze wypłacają premie jak się zrobi przelew do ZUS
    >na min ~250PLN chyba..
    >Na aplikacji mobilnej też jest wybór konta na które się chcemy
    >zalogować, i tak samo przy płatności BLIK?

    Na aplikacji mobilnej to nie widze, ale mam tylko konto prywatne.

    W ogole tam nie ma wyboru klienta/konta, przypisana jest do jednego
    klienta przy instalacji.

    https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-mobilna/
    pierwsze-kroki/

    tu prowadzi link z
    https://www.mbank.pl/firmy/aplikacja-mobilna/

    wiec widac cos tam mysla o firmach, ale na razie tylko mysla :-)

    Przy BLIK sie pojawia konto do operacji, ale wybrac nie moge - byc
    moze dlatego, ze biezace mam tylko jedno.

    J.