  • 1. Data: 2018-02-02 15:28:18
    Temat: Konto firmowe - mBank
    Od: travis <t...@o...pl>

    Witam,

    Ktoś posiada konto firmowe dla DG w mBanku i może coś o tym powiedzieć?
    Mam konto u Pana z kapeluszem ale denerwuje mnie bo nie można przy
    szybkich płatnościach wybrać z którego konta się płaci.
    Podobno w mBanku to działa, ktoś może potwierdzić, jeżeli posiada
    prywatne i firmowe?

    T.

  • 2. Data: 2018-02-05 07:56:02
    Temat: Re: Konto firmowe - mBank
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W dniu Fri, 02 Feb 2018 15:28:18 +0100, użytkownik travis napisał:

> [...]
    > szybkich płatnościach wybrać z którego konta się płaci.
    > Podobno w mBanku to działa, ktoś może potwierdzić, jeżeli posiada

    Ja posiadam prywatne i firmowe. Mogę potwierdzić, że przy szybkich
    płatnościach można wybrać konto do płacenia. Nie napiszę ci natomiast nic
    pewnego na temat regulaminów, opłat i prowizji. Z tego co wiem, to mogą
    one wyglądać różnie w zależności od tego kiedy konto było zakładane. W
    moim wypadku mam bezpłatne przelewy do US i ZUS. Natomiast inne przelewy
    (w tym na własny rachunek prywatny) kosztują chyba 1 zł. Nie mam firmowej
    karty. W moim wypadku świetnie sprawdza się tandem firmowe Inteligo do
    przyjmowania przelewów i firmowy mBank do płacenia ZUS i US oraz do
    mKsięgowości, czyli bezpłatnej w najprostszej wersji samoobsługowej
    księgowości internetowej.

    Gdybyś zakładał firmowy w mBanku, to poszukaj informacji o jakichś
    promocjach na założenie rachunku.

  • 3. Data: 2018-02-05 14:23:10
    Od: travis <t...@o...pl>

    W dniu 05.02.2018 o 07:56, jureq pisze:

> [...]
    > księgowości internetowej.
    >
    > Gdybyś zakładał firmowy w mBanku, to poszukaj informacji o jakichś

    Dzięki za info, jest akurat teraz promocja, zwolnienie z opłat przez 2
    lata i do ZUS i do US za free, karta darmowa jak się zrobi chyba 4
    płatności... i jeszcze wypłacają premie jak się zrobi przelew do ZUS na
    min ~250PLN chyba..
    Na aplikacji mobilnej też jest wybór konta na które się chcemy
    zalogować, i tak samo przy płatności BLIK?

    T.

  • 4. Data: 2018-02-05 17:40:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "travis" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    >na min ~250PLN chyba..
    >Na aplikacji mobilnej też jest wybór konta na które się chcemy
    >zalogować, i tak samo przy płatności BLIK?

    Na aplikacji mobilnej to nie widze, ale mam tylko konto prywatne.

    W ogole tam nie ma wyboru klienta/konta, przypisana jest do jednego
    klienta przy instalacji.

    https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-mobilna/
    pierwsze-kroki/

    tu prowadzi link z
    https://www.mbank.pl/firmy/aplikacja-mobilna/

    wiec widac cos tam mysla o firmach, ale na razie tylko mysla :-)

    Przy BLIK sie pojawia konto do operacji, ale wybrac nie moge - byc
    moze dlatego, ze biezace mam tylko jedno.

    J.