  • 1. Data: 2013-08-18 18:54:21
    Temat: Konto do dz.g, Alior, VW, czy ...?
    Od: Dezeusz <l...@g...pl>

    Przyszły przedsiębiorca będzie musiał założyć konto firmowe (dz.g.).

    Istotne parametry:
    - tanie prowadzenie (brak opłat za przelewy, operacje gotówkowe, ...)
    - dobry interfejs www
    - przynajmniej rozsądne możliwości lokowania wolnej gotówki na krótkie
    okresy
    - dobra obsługa (rekomendacje osób godnych zaufania) :)

    Z własnych poszukiwań wychodzi Alior lub VW Bank.
    Czy możecie polecić lub odradzić któryś z tych banków (dla dz.g.)?
    A może inny bank jest wart uwagi?

    Pozdrawiam,
    deZeusz

  • 2. Data: 2013-08-18 23:35:03
    Temat: Re: Konto do dz.g, Alior, VW, czy ...?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-08-18 18:54, Dezeusz pisze:
> [...]
    >
    > Z własnych poszukiwań wychodzi Alior lub VW Bank.
    > Czy możecie polecić lub odradzić któryś z tych banków (dla dz.g.)?

    mam DG i korzystam z konta w Multibanku, przychodzą tam firmowe
    przelewy, płacę z niego US i ZUS a do pozostałych przelewów wykorzystuję
    konto prywatne = całość nic mnie nie kosztuje ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-08-19 13:39:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Dezeusz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z własnych poszukiwań wychodzi Alior lub VW Bank.
    > Czy możecie polecić lub odradzić któryś z tych banków (dla dz.g.)?

    inteligo

  • 4. Data: 2013-08-19 20:45:21
    Od: Dezeusz <l...@g...pl>

    W dniu 2013-08-19 13:39, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Dezeusz" <l...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:kuqu7t$t8e$1@node1.news.atman.pl...

    > inteligo

    a spełnia warunek rozsądnych możliwości lokowania?

    a może ma jakieś dodatkowe unikalne zalety?

  • 5. Data: 2013-08-19 23:42:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    a spełnia warunek rozsądnych możliwości lokowania?

    a może ma jakieś dodatkowe unikalne zalety?
    ----------------------------
    jezeli dzialalnosc jest jednoosobowa, to mozna lokowac srodki jako zwykla
    osoba fizyczna. Nie ma tez obowiazku prawnego posiadania konta do dz. gosp
    (inna kwestia sa regulaminy bankow). Do czasu wprowadzenia podatku tzw.
    Belki mialo to kluczowe znaczenie, bo depozyty ludnosci nie byly obciazone
    podatkiem od odsetek, teraz juz nie.

  • 6. Data: 2013-08-20 10:51:00
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 18:54:21 UTC+2 użytkownik Dezeusz napisał:
> [...]
    >

    > Z własnych poszukiwań wychodzi Alior lub VW Bank.
    >
    > Czy możecie polecić lub odradzić któryś z tych banków (dla dz.g.)?

    Ja mogę polecić Meritum:
    -prowadzenie konta bez opłat (także dla firm)
    -jeśli chodzi o oszczędzanie, ja na koncie osobistym mam założony Rachunek
    Oszczędnościowy z oprocentowaniem 3.4%, z którego możliwe jest wypłacanie pieniędzy w
    każdej chwili.
    -wszystkie bankomaty darmowe

    Pozdrawiam,
    R.

  • 7. Data: 2013-08-20 11:52:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-19, Dezeusz <l...@g...pl> wrote:

    [...]

    > a spełnia warunek rozsądnych możliwości lokowania?

    Do lokowania to sobie załóż:
    http://www.bgzoptima.pl/

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2013-08-23 11:22:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kuqu7t$t8e$1@node1.news.atman.pl>,
    Dezeusz <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Z własnych poszukiwań wychodzi Alior lub VW Bank.
    > Czy możecie polecić lub odradzić któryś z tych banków (dla dz.g.)?

    Mialem konto dla dz.g. w VW i bylem zadowolony. Zeby miec pelna
    funkcjonalnosc i bezplatnosc warto od razu zalozyc konto osobiste.
    --
    TA