    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla studentki
    Date: Fri, 14 Feb 2003 09:45:22 +0100

    Użytkownik "Adam Kułagowski" <f...@h...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jezeli ponizsze pytanie jest zawarte w FAQ lub w archiwum prosze o
    > link, z pobieznego przegladu grupy nic takeigo nie znalezlem (ostatnie
    > 200 postow)

    Moze i jest w FAQ, ale ja nie wiem, gdzie jest FAQ...;-)
    200 postow to w tej grupie moze przyjsc w pol dnia...

    > Jest sobie studentka bez konta bankowego i bez internetu (pomijam
    > dialup TPSA). Wyjezdza ona do USA aby popracowac (3 miesiace - Work &
    > Travel). Musi miec konto na ktore zostana przelane pieniadze.

    Rozumiem, ze zlotowki beda przelane ?

    > Nie
    > posiada ona stalych dochodow (chyba ze za takowe zostana uznane
    > korepetycje). Czy moglbym prosic o jakies sugesite odnosnie banku w
    > ktorym moglaby zalozyc konto ktore by sie najlepiej nadawalo.

    Np. Millennium i jego Unikonto lub Unikonto Plus.
    Dowod osobisty, 100zl na pierwsza wplate i za dwa dni masz VE ze stala
    prowizja od wyplat w bankomatach zagranicznych (3,50zl od sztuki, mialo
    zdrozec do 5,00zl od sztuki ale w najnowszej taryfie ciagle 3,50zl)

    Unikonto - prowadzenie 2,00zl/mc lub 0,00zl gdy srednie saldo miesieczne
    >500zl. Jesli chcesz miec komfort to za 2,00zl/mc uruchom Bankolinie i
    bedziesz mogla telefonicznie sprawdzac "czy juz wplynely kochane pieniazki
    od rodzicow"

    Unikonto Plus ma bankolinie bez dodatkowych oplat, ale kosztuje 5,00zl/mc

    > Mile
    > widzanym dodatkiem bylaby lokalizacja banku w Piasecznie ale to najmniej
    > wazne (bywa w warszawie 5 dni w tygodniu).

    Puławska 32A, 05-500 Piaseczno
    Godziny otwarcia: 10.00-18.00 pn.-pt.

    --
    Pozdrowienia