  • 1. Data: 2009-01-10 18:12:01
    Temat: Konto dla malej firmy
    Od: a...@g...com

    Witam, czy mozecie polecic bank do prowadzenia rachunku malej spolki z
    o.o.? Obszar dzialania to tylko Polska, bez dzialanosci detalicznej
    (wylacznie faktury dla firm i od firm). Raczej stala oplata z
    bezplatnymi przelewami. Szczegoly ofert bankowych moge sobie
    oczywiscie sprawdzic sam, ale interesuja mnie Wasze opinie o
    "bezproblemowosci" kontaktow z bankiem.

  • 2. Data: 2009-01-10 20:40:01
    Temat: Re: Konto dla malej firmy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    > bezplatnymi przelewami. Szczegoly ofert bankowych moge sobie
    > oczywiscie sprawdzic sam, ale interesuja mnie Wasze opinie o

    jeżeli bez obsługi gotówkowej to najtaniej w VW direct

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-01-11 08:31:34
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > jeżeli bez obsługi gotówkowej to najtaniej w VW direct

    najtaniej czyli ile?

    mBank = 0 zł
    Multibank e class konto = 0 zł (stale)
    Multibank starter cos tam, - 12 miesiecy = 0zł, dalej 15zl/1m

    do tego mBank daje kupon google na 200 zl i dostep 6 miesiecy do
    ksiegowosci internetowej
    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez

  • 4. Data: 2009-01-11 08:33:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:

> [...]
    > Multibank starter cos tam, - 12 miesiecy = 0zł, dalej 15zl/1m
    >
    > do tego mBank daje kupon google na 200 zl i dostep 6 miesiecy do

    mBank nie prowadzi rachunków dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-01-11 08:59:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-11, Kotlet mielony <w...@d...mnie> wrote:

    [...]

    > najtaniej czyli ile?
    >
    > mBank = 0 zł
    > Multibank e class konto = 0 zł (stale)
    > Multibank starter cos tam, - 12 miesiecy = 0zł, dalej 15zl/1m

    Ale mBank i Multi nie obsługują spółek z o.o.

    > do tego mBank daje kupon google na 200 zl i dostep 6 miesiecy do
    > ksiegowosci internetowej

    A w ifirmie prowadzić można tylko KPiR (a nie pełną księgowość).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-01-11 09:38:06
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > mBank nie prowadzi rachunków dla spółek z ograniczoną
    > odpowiedzialnością.

    no tak , sorki

  • 7. Data: 2009-01-11 09:38:24
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > On 2009-01-11, Kotlet mielony <w...@d...mnie> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale mBank i Multi nie obsługują spółek z o.o.

    > A w ifirmie prowadzić można tylko KPiR (a nie pełną księgowość).

    dobra wycofuje sie :)

  • 8. Data: 2009-01-11 14:27:08
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > dobra wycofuje sie :)

    To na koniec dodam, że mbank słynie z bezproblemowych kontaktów.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 9. Data: 2009-01-11 15:39:11
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To na koniec dodam, że mbank słynie z bezproblemowych kontaktów.

    przez telefon nigdy nie mialem problemu

  • 10. Data: 2009-01-11 20:19:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 16:39:11 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > przez telefon nigdy nie mialem problemu

    A próbowałeś niestandardowych procedur?

    BTW, w TOiP VB widzę bezpłatne przelewy (ale za to jest token), w mBanku
    są po 1zł.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl