  • 1. Data: 2002-07-01 09:58:30
    Temat: Konto BZ-WBK 24 zwolnione z "Belkowego"
    Od: t...@p...onet.pl

    Zaloz konto 24 w BZ-WBK, nie zaplacisz podatku od dochodow
    kapitalowych od srodkow zgromadzonych na tym koncie!

    Oprocentowanie = 0%

    Mysle, ze w takiej sytuacji MinFin powienien wydac zarzadzenie, ze jak
    sie ktos uchyla od placenia odsetek(BZWBK), to powinien i tak zaplacic
    podatek dochodowy w wysokosci jak inne "przodujace" banki. :).
    Tak bylo z Linuxem.

    Pzdr. Mareczek.

  • 2. Data: 2002-07-01 10:14:39
    Temat: Re: Konto BZ-WBK 24 zwolnione z "Belkowego"
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zaloz konto 24 w BZ-WBK, nie zaplacisz podatku od dochodow
    > kapitalowych od srodkow zgromadzonych na tym koncie!
    >
    > Oprocentowanie = 0%

    a od kiedy? Bo na stroine maja jeszcze 1, 2 i 3,5%?

  • 3. Data: 2002-07-01 10:19:36
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 1 Jul 2002 12:14:39 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >a od kiedy? Bo na stroine maja jeszcze 1, 2 i 3,5%?

    Nie wiem, pewnie od dzisiaj.
    Jak sie do nich zaloguje i klikne na "Dane szczegolowe" to sie pojawia
    oprocentowanie 0%.

    Moze na www jeszcze nie zdazyli zmienic.

    Pzdr
    Mareczek

  • 4. Data: 2002-07-01 10:28:29
    Temat: Odp: Konto BZ-WBK 24 zwolnione z "Belkowego"
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@4...com..
    .

    > Zaloz konto 24 w BZ-WBK, nie zaplacisz podatku od dochodow
    > kapitalowych od srodkow zgromadzonych na tym koncie!
    >
    > Oprocentowanie = 0%

    Super. Nie dość, że wkładając pieniądze do banku - wyjmujemy
    mniejszą kwotę (opłata za prowadzenie konta itp...) to jeszcze
    oprocentowanie
    zero procent... Fajnie jest :-/

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2002-07-01 10:29:12
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 1 Jul 2002 12:28:29 +0200, "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Super. Nie dość, że wkładając pieniądze do banku - wyjmujemy
    >mniejszą kwotę (opłata za prowadzenie konta itp...) to jeszcze
    >oprocentowanie
    >zero procent... Fajnie jest :-/

    Nigdy nie jest tam zle, zeby nie moglo byc gorzej ;-)
    W koncu BZWBK przypomni sobie, ze istnieja tez liczby ujemne.
    Bylaby to wtedy taka swoista "oplata" pobierana przez bank za sama
    mozliwosc "bezpiecznego" przetrzymywania pieniedzy.

    pzdr
    mareczek

  • 6. Data: 2002-07-01 10:36:53
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@4...com..
    .

> [...]
    > Bylaby to wtedy taka swoista "oplata" pobierana przez bank za sama
    > mozliwosc "bezpiecznego" przetrzymywania pieniedzy.

    Pożyjemy - zobaczymy :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 7. Data: 2002-07-01 10:55:44
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

> [...]
    > Bylaby to wtedy taka swoista "oplata" pobierana przez bank za sama
    > mozliwosc "bezpiecznego" przetrzymywania pieniedzy.

    Czytałem ostatnio "Historię spekulacji finansowych" - w latach
    90. po załamaniu systemu finansowego Japonii (ktoś na giełdzie
    powiedział "sprawdzam" 8-) ) banki zagraniczne oferowały _ujemne_
    oprocentowanie depozytów w jenach...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-07-01 11:16:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > 90. po załamaniu systemu finansowego Japonii (ktoś na giełdzie
    > powiedział "sprawdzam" 8-) ) banki zagraniczne oferowały _ujemne_

    Tak, bylo tak, ale przy tym byla deflacja, wiec czlowiek i tak i tak
    wychodzil na swoje

  • 9. Data: 2002-07-01 12:25:47
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 1 Jul 2002 13:16:26 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Tak, bylo tak, ale przy tym byla deflacja, wiec czlowiek i tak i tak
    >wychodzil na swoje

    Deflacja lub inflacja nie ma tu nic do rzeczy, bo przeciez w kazdej
    sparpecie stopa procentowa jest rowna zeru. Przy ujemnej stopie
    procentowej pieniadze bardziej sie oplaca trzymac w skarpecie niz w
    domu.

    Pzdr
    Mareczek

  • 10. Data: 2002-07-01 12:31:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ja mam na kocie studenckim dalej 2% w BZWBK w szczegolach