  • 11. Data: 2002-07-01 12:37:38
    Temat: Re: Konto BZ-WBK 24 zwolnione z "Belkowego"
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    AMRA wrote:

    > ja mam na kocie studenckim dalej 2% w BZWBK w szczegolach

    U mnie też jak byk (K24):
    Stopa procentowa 2,00 %
    Data ostatniej operacji 01-07-2002

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 12. Data: 2002-07-01 12:39:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > ja mam na kocie studenckim dalej 2% w BZWBK w szczegolach

    a ja mam kota prestizowego i mam 3,5%
    to jakas lipa z tym 0%
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-07-01 12:40:37
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 1 Jul 2002 14:31:18 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >ja mam na kocie studenckim dalej 2% w BZWBK w szczegolach

    A ja mam jak BYK "stopa procentowa - 0.00 %" (konto niestudenckie)

    Niedowiarkom moge podeslac screenshota.

    Pzdr
    mareczek

  • 14. Data: 2002-07-01 12:45:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Ja tez mam zwykle K24 i mam 2%
    Na stronie tez nie widzialem zadnej wzmianki o zmianie oprocentowania. Lepiej
    sprawdz to w oddziale. Moze masz rachunek techniczny?

  • 15. Data: 2002-07-01 12:59:01
    Od: t...@p...onet.pl

    On 1 Jul 2002 14:45:02 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja tez mam zwykle K24 i mam 2%
    >Na stronie tez nie widzialem zadnej wzmianki o zmianie oprocentowania. Lepiej
    >sprawdz to w oddziale. Moze masz rachunek techniczny?

    Nie mam zwykly rachunek, a co to jest rachunek techniczny? Do tego
    rachunku na dwie karty VE i VC (debetowa) i wszystko jest cacy.
    Co prawda obroty na tym koncie sa mizerne, ale to chyba nie ma
    znaczenia?

    Pzdr
    Mareczek

  • 16. Data: 2002-07-01 20:28:51
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    > ja mam na kocie studenckim dalej 2% w BZWBK w szczegolach

    U mnie tez 2% na koncie Young

  • 17. Data: 2002-07-01 22:00:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 1 Jul 2002 14:39:48 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >a ja mam kota prestizowego i mam 3,5%
    >to jakas lipa z tym 0%

    A ten prestizowy kot to perski, syjamski czy jeszcze jakis inny ?
    Czy psy akceptuja jego prestiz ?
    :-)))

    BP, NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-07-02 09:18:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > A ten prestizowy kot to perski, syjamski czy jeszcze jakis inny ?
    > Czy psy akceptuja jego prestiz ?
    > :-)))

    ja wole psy a wlasciwie jamniki ;-))

  • 19. Data: 2002-07-02 09:23:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:

    > a z kotem to AMRA pierwszy zaczal bo napisal:
    > "ja mam na kocie studenckim dalej 2% "

    Nie drzyjcie kotów, bo NTG :)