    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta dla 500+ ?
    Date: Tue, 26 Sep 2017 20:45:16 +0200

    > Hmm, wg mnie nie powinnaś, ale kopanie się o to z PKO będzie gorsze od kopania się
    z koniem.
    > Wgląd do kredytu przez ST powinnaś mieć nawet nie mając ROR, bank powinien
    udostępnić rachunek techniczny do spłaty, a OIDP wymaganie założenia ROR przy braniu
    kredytu jest zabronione - choć banki obchodzą to np. tak, że "jak weźmiesz ROR to
    będzie mniejsza marża, a jak KK to jeszcze mniejsza" - z tym, że to "mniejsza" to
    jest rynkowa, a taka bez wzięcia ROR i/lub KK totalnie nieopłacalna - takie fiki-miki
    robił np. db, obniżał marżę za wzięcie KK albo planu inwestycyjnego, a specjalny ROR
    - płatny 25zł/mc - był obowiązkowy (i jeszcze się tak "pięknie" nazywał, dbLife,
    trafnie).
    > Tak że o ile nie masz wymogu posiadania ROR w umowie kredytu, możesz go zamknąć, a
    dostęp przez ST do kredytu, rat i harmonogramu powinnaś zachować.
    > Jeśli obecnie spłacasz kredyt przelewając kasę na ROR to bank powinien udostępnić
    rachunek techniczny do spłaty kredytu - oczywiście darmowy.
    > W ostateczności można jeszcze spytać, czy można spłacać ten kredyt na rachunek w
    inteligo.
    Zajrzę do umowy, dzięki.
    Numeru rachunku kredytu raczej nie mogę zmienić, ale przy okazji wdepnę
    do PKO i wyłożę swoje żale i zapytania.

    --
    animka