  • 1. Data: 2012-01-31 23:44:44
    Temat: [Konkurs] W ktorym banku ...
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    ... mozna uslyszec:
    "Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

    PS:
    Tak, prosto w twarz. W godzinach pracy oddzialu.

    PPS:
    Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
    (Ale tylko do jutra)

    Milej zabawy
    --
    T.F.

  • 2. Data: 2012-02-01 00:30:35
    Temat: Re: [Konkurs] W ktorym banku ...
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

> [...]
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)

    Przychodzi facet do banku i mówi do ekspediętki:
    - Chciałbym kur..a załozyć konto w tym jeb...m banku,
    - Co ? jak pan sie wyraża, zawołam przełozonego, już on z panem odpowiednio
    porozmawia,
    Przełozony:
    - słucham pana, w czym mogę pomóc,
    - chcę kur..a założyć konto w tym jeb...m banku, a ta jeb...a pi...da nie
    chce mnie obsłużyć,
    - a ile pan chce przelać na początku na to konto,
    - na początku wpier...lę10 mln.,
    - powiem tej jeb...j pi...dzie żeby zaraz szanownego pana obsłużyła, czy
    życzy pan sobie kawy ?

  • 3. Data: 2012-02-01 01:31:43
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "zaemka" ...

    > czy życzy pan sobie kawy ?

    Nie, to nie byl Alior :-)

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2012-02-01 07:01:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-01 02:31, T.F. pisze:
    > "zaemka" ...

    > Nie, to nie byl Alior :-)

    Citi?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 5. Data: 2012-02-01 07:17:35
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-02-01 00:44, T.F. pisze:
> [...]
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)

    Pekao SA

    Darek

  • 6. Data: 2012-02-01 08:45:27
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Citi?

    nie rob jaj, roznie mozna o nich mowic, ale taki numer to bym tam nie
    przeszedl

  • 7. Data: 2012-02-01 08:46:13
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
    > (Ale tylko do jutra)

    z powodu babsztyla? jesli tak, to wspolczuje

  • 8. Data: 2012-02-01 08:51:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "T.F." napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:jg9ud9$2jt$...@i...gazeta.pl... Osoba tak potraktowana jest
    >posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
    >(Ale tylko do jutra)

    Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta
    itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.
    Ale jak Tobie obsługa nie odpowiada to popieram- zagłosuj nogami.

  • 9. Data: 2012-02-01 10:51:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)

    Strzelam !
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/id_product=0
    00000000000003/idk=4/section=indy/pwid=100000901909

    wiatrak

  • 10. Data: 2012-02-01 10:59:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.02.2012 00:44), T.F. wrote:
> [...]
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)

    Stawiam na BZWBK, ale równie dobrze Pekao, PKO bądź któryś spółdzielczy.

    No i w sumie BOŚ mi jeszcze pasuje do tego tekstu.

    p. m.