  • 1. Data: 2002-01-21 06:38:50
    Temat: Koniec kolejek w BPH PBK
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    W sobotę wybrałem się do banku aby zlikwidować konto. Ku mojemu zdziwieniu
    było czynne tylko jedno okienko przy którym stał jeden klient, a pozostałe
    (5) były zamknięte, brak kolejek i dużymi czerwonymi literami nad każdym z
    nich było napisane że w przypadku awarii bankomatu można wypłacać z okienka
    bez prowizji :) mimo to zlikwidowałem konto (z małymi zgrzytami)
    kompetentna pracownica nie chciała zamknąć rachunku bo wybrałem wcześniej
    trochę gotówki z bankomatu. Przy spisywaniu kwoty do wypłaty w kasie
    zwróciłem jej uwagę że jest ona nieaktualna to zamiast mi podziękować
    powiedziała że teraz nie może zamknąć konta. Po dłuższych przemyśleniach
    (ok. 5 min.) postanowiła zablokować mi rachunek i dopiero później zamknąć
    aby sprawdzić moją uczciwość wobec banku.

    Swoją drogą ciekawe dlaczego odrazu tak nie zrobiła bo dane o operacjach w
    bankomacie schodzą do nich po kilku dniach.

    --
    pozdrawiam wszystkich
    Artur

  • 2. Data: 2002-01-21 14:07:59
    Temat: Re: Koniec kolejek w BPH PBK
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > W sobotę wybrałem się do banku aby zlikwidować konto.

    W ktorym miescie ktora placowka BPH jest czynna w sobote ?
    Ja bylem dzis ok 11 w Krakowie i tez pusto bylo, co sie przedtem nie
    zdarzalo:)
    Powoli wyprowadzam stamtad lokaty, jeszcze chwile to potrwa :)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-21 14:33:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "fotech"
> [...]

    > zdarzalo:)
    > Powoli wyprowadzam stamtad lokaty, jeszcze chwile to potrwa :)

    sprawdz w "makro" - oni maja z bph umowe i w Warszawie jest oddzial
    bph na terenie makro czynny caly czas jak sklep
    *** blad ***
    zreszta na stronach bphpbk sa godziny pracy oddzialow

  • 4. Data: 2002-01-21 15:28:54
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > sprawdz w "makro" - oni maja z bph umowe i w Warszawie jest oddzial
    > bph na terenie makro czynny caly czas jak sklep
    > *** blad ***
    > zreszta na stronach bphpbk sa godziny pracy oddzialow

    Zeby skorzystac z oddzialu w Makro trzeba byc klientem Makro, bo
    (przynajmniej w Kraku) okienko operacyjne znajduje sie na sali sprzedazy - a
    to jest sklep dla wydzielonej grupy Klientow.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-01-21 16:27:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "fotech"

    > Zeby skorzystac z oddzialu w Makro trzeba byc klientem Makro, bo
    > (przynajmniej w Kraku) okienko operacyjne znajduje sie na sali
    sprzedazy - a
    > to jest sklep dla wydzielonej grupy Klientow.

    ja nie jestem klientem makro ale jak pokaże kartę bph to mnie wpuszczaja
    a na dodatek pani w filli bph mowila ze jakby robili wstrety to dzwonic do
    niej
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-01-21 16:28:15
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    > sprawdz w "makro" - oni maja z bph umowe i w Warszawie jest oddzial
    > bph na terenie makro czynny caly czas jak sklep

    Juz niedlugo. Kasy zewnetrzne w Makro beda likwidowane.

    Pzdr,

    M.