  • Data: 2005-03-01 07:59:17
    Temat: Re: Koniec kart American Express w Banku Millennium
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykla VC - oczywiscie jest autoryzacja, ale co z tego? To moment,
    > zadne tam minuty. Zwlaszcza na stacji benzynowej, nie wiem czy bym
    > zauwazyl brak.

    Przyjedz do mnie na stacje Shella i zobaczysz ile trwa autoryzacja i ile
    razy sie nie udaje :)
    Juz nie raz widzialem ludzi, ktorzy zostawiali jakis dowod i jechali do
    bankomatu po gotowke :) A mieli VISA i MC roznych bankow :)

    Kiedys w Empiku nie dzialaly im terminale, a ja spokojnie podszedlem z
    Amexem i poprosilem o "przeciagniecie" karty. Przeszlo bez autoryzacji :)
    Wszyscy spojrzeli na mnie dziwnym wzrokiem :)

    > No tak, ja juz tak mam ze srednio wierze w ubezpieczenia, a zwlaszcza
    > takie "wiazane".

    Do tego Amexa z Mille jest ubezpieczenie towarow zakupionych karta. Kiedys
    kupilem pilke rehabilitacyjna i po ok. miesiacu kot nam ja poszarpal,
    Zlozylem wniosek i po 2 tygodniach mialem pieniadze zwrocone na konto :)
    To byl przy okazji test, ktory mial zdecydowac czy zostawiam Amexa czy
    nie. No i zostawilem, bo zwrocil mi sie ponad roczny koszt utrzymania
    karty przez to ubezpieczenie, gdybym musial kupic druga taka pilke.

    > 50 zl to znow nie taki symbol.
    > Np. WU moze byc korzystniejszy, i nie zalezy od jakichs ukladow
    > karcianych, limitow i takich tam.

    Gdzie w krajach arabskich (Egipt, Tunezja, Turcja itp.) masz WU ?
    Bo ja nie widzialem w zadnym ich banku w miastach turystycznych :)
    A 50 zl, gdy ukradna ci np. portfel za granica to chyba nie jest duzo w
    porownaniu do np. 175 USD w mbanku :)

    Kiedys tak samo narzekalem na Amexa, ale dzis kiedy akceptacja jest na dla
    mnie wystarczajacym poziomie (wszystkie duze sieci handlowe, Decathlon,
    stacje benzynowe, wiekszac aptek, nawet male sklepiki osiedlowe w mojej
    miejscowosci), czeste platnosci bez autoryzacji oraz przydajace sie
    czasami ubezpieczenie od zniszczenia towarow zakupionych przy uzyciu
    karty, daja mi wystarczajay powod, aby jeszcze przez jakis czas nie
    rezygnowac z niej.

    Pozdrawiam
    Radek