  • 1. Data: 2010-11-02 09:10:08
    Temat: Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj chciałem sprawdzić czy jest jakaś opłata za zastrzeżenie i
    wydanie nowej karty do ROR w Polbanku a tutaj widzę poważne zmiany:

    http://www.polbankefg.pl/konta-i-oszczednosci/pelna-
    oferta-kont.html

    Jak można wyczytać tutaj:
    http://www.polbankefg.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-k
    onto-osobiste/
    i tutaj
    <http://www.polbankefg.pl/download/
    tabela_oplat_i_prowizji_dla_klientow_indywidualnych.
    pdf>

    Do nowego roku mamy promocję a później jeżeli nie wykonamy kartą debetową
    to płacimy:

    "do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta. Od 01.02.2011 r. 0 zł przy
    minimum 5 transakcjach bezgotówkowych kartą płatniczą do konta lub 6 zł
    przy mniej niż 5 transakcjach"

    Wprawdzie dostajemy te 3% powyżej 500 pln, ale jest to bodajże
    kapitalizacja miesięczna, no i nie mamy do dyspozycji wszystkich
    bankomatów jak np w Aliorze. Jak jeszcze zaczną doliczać jakiś % za
    przewalutowanie, to mając na uwadze ich www, to nawet te 5% na mocnym
    może ich nie uratować, przynajmniej na grupie he he.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-11-02 10:05:43
    Temat: Re: Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

> [...]
    > przewalutowanie, to mając na uwadze ich www, to nawet te 5% na mocnym
    > może ich nie uratować, przynajmniej na grupie he he.

    Ale nie wszyscy używają każdego banku do wszystkiego :-)
    Ja mam oddzielne banki do kart kredytowych, do lokat, do kont
    antybelkowych, do bieżących płatności itd.
    Niekiedy jakiś bank akurat służy mi do więcej niż jednej z tych
    rzeczy, ale to wyjątek.

    W Polbanku rachunek bieżący nadaje się do darmowych przelewów i do
    niczego więcej...

    A do wypłat z bankomatów używać należy Uniwersalnej Karty
    Debetowej Do Wszystkich Banków (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))

    witrak()

  • 3. Data: 2010-11-02 11:26:34
    Od: " " <a...@g...pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > A do wypłat z bankomatów używać należy Uniwersalnej Karty
    > Debetowej Do Wszystkich Banków (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))

    A czego używasz do wpłat i wysyłki pieniążków w świat? mbanku? Z ostatnią
    sesją wychodzącą o 13:30? :(

    Mnie Polbankowa debetówka służyła również do wpłat (ostatnia sesja 14:30 - to
    jednak godzinę po mbankowej) - świetna opcja, bo w oddziale zwykle do kasy
    spora kolejka, a przed banko/wpłatomatem nikogo...

  • 4. Data: 2010-11-02 14:19:13
    Od: " " <a...@g...pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):
    > A do wypłat z bankomatów używać należy Uniwersalnej Karty
    > Debetowej Do Wszystkich Banków (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))
    > witrak()

    ???
    KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu się nie nadaje raczej

  • 5. Data: 2010-11-02 14:43:52
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lis, 15:19, " " <a...@g...pl> wrote:
    > witrak() <w...@h...com> napisa (a):

    > ???
    > KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu si nie nadaje raczej

    Poczytaj tutaj:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/b808a827d03e1148/2d60b83673c04f3

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2010-11-02 15:11:16
    Od: b...@o...pl

    > "do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta.
    > "Od 01.02.2011 r. 0 zĹ&#65533; przy minimum 5 transakcjach bezgotĂłwkowych
    > kartÄ&#65533; pĹ&#65533;atniczÄ&#65533; do konta lub 6 zĹ&#65533; przy mniej niĹź 5
    transakcjach"

    czy dobrze zrozumiałem, że od lutego wystarczy zapłacić 5x1,01 jako
    częściowe wpłaty prowizji dla allegro i debetówka pozostanie gratisowa?

    czy dobrze zrozumiałem, że pańszczyzna dla polbanku liczona
    jest na sztuki a nie w setkach złotych wartości transakcji?

  • 7. Data: 2010-11-02 16:45:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta. Od 01.02.2011 r. 0 zł przy
    > minimum 5 transakcjach bezgotówkowych kartą płatniczą do konta lub 6 zł
    > przy mniej niż 5 transakcjach"

    5 transakcji rocznie czy miesięcznie?

  • 8. Data: 2010-11-02 17:30:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 17:45:46 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > 5 transakcji rocznie czy miesięcznie?

    Miesięcznie

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-11-02 18:49:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Miesięcznie

    to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
    przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-11-02 18:56:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:49:17 +0100, RobertS napisał(a):

    > to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
    > przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

    Z tego co piszą na www to można dalej korzystać, jeżeli się oczywiście
    ma, z ich konta oszczędzającego a do niego debetówka jest darmowa.

    Xenocide