    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik zabrał emerytce pieniądze z konta. I nie odda
    Date: Thu, 03 Jan 2013 15:39:08 -0600
    <kc0mkf$kjs$1@news.task.gda.pl> <kc0ntf$nka$1@news.task.gda.pl>
    <kc0psm$tpp$1@news.task.gda.pl> <50e3fa24$1@news.home.net.pl>
    <kc108i$hr2$1@news.task.gda.pl> <50e42820$1@news.home.net.pl>
    <kc19mr$jpo$2@news.task.gda.pl> <50e449e1$1@news.home.net.pl>
    <kc1if1$h1s$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3Yc1qG$1Rs@mike.oldfield.org.pl>
    <kc23ca$93t$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3Yc3ft$1S5@mike.oldfield.org.pl>
    <kc26ci$jmd$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3YccBz$1S6@mike.oldfield.org.pl>
    <kc4mt8$fqh$1@news.task.gda.pl> <8...@a...kjonca>
    <kc4og5$86p$1@dont-email.me> <8...@a...kjonca>

    Kamil Jońca wrote:

    > Komornik zrobił zgodnie z adresem. A wierzyciel nie ma pieniędzy (bo
    > musiał oddć długi.) Więc od kogo?
    >
    > KJ

    Dalej od jednego i od drugiego.

    Od komornika, bo moze uda sie wykazac, ze na jednych dokumentach mial
    poprawny adres a jednak zabral sie ze gzekucje z zupelnie innego i nawet
    palcem nie kiwnął dlaczego cos sie nie zgadza.

    Od wierzyciela, bo to ze teraz nie ma nie znaczy, ze jak juz oda sie
    sciagnac od wlasciwego dluznika, to dalej nie bedzie mial