  • 1. Data: 2004-11-26 08:20:14
    Temat: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    Czekam na kartę haseł jednorazowych 12dni - dzwonię do nich - okazuje
    się, że karta zostala wysłana wczoraj - czyli w 11 dniu oczekiwania.

    Ciekawe ile w sumie jeszcze poczekam - INTELIGO to totalna porażka.

    SID

  • 2. Data: 2004-11-26 09:55:25
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik SID napisał:

    > Czekam na kartę haseł jednorazowych 12dni - dzwonię do nich - okazuje
    > się, że karta zostala wysłana wczoraj - czyli w 11 dniu oczekiwania.
    >
    > Ciekawe ile w sumie jeszcze poczekam - INTELIGO to totalna porażka.

    Karte wysylaja po zuzyciu polowy kodow. Jesli korzysta sie z konta w
    miare standardowo, to karta dluuugo czeka na uzycie. Jesli korzystasz
    niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
    rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?

    I ciekawostka. Citi wysyla karty do stanow zwylkym listem, a nie
    priorytetem, wiec ida prawie 2 miesiace, a nie tydzien. Biorac pod
    uwage, ze wysylaja w miesiacu gdy uplywa waznosc poprzedniej karty,
    klienci sa przez miesiac odcieci od swojej kasy. To taka przestroga
    mala. Moze warto uprzedzac fakty i odpowiednio wczesnie zazyczyc sobie
    wyslania priorytetem.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-26 10:12:46
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

> [...]
    > niestandardowo (wykonujesz mnostwo jednorazowych przelewow itp.) to
    > rzeczywiscie mozesz miec problem. Ale moze wtedy pomysl o innym banku?

    nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"

  • 4. Data: 2004-11-26 11:24:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Paweł napisał:

    > nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"

    No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-11-26 12:33:08
    Od: SID <s...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.
    >
    > Bartol

    Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
    INTELIGO za dno.

    Tam kartę kodów można otrzymać od ręki w oddziale banku lub zamówić do 5
    kart które jak na razie docierały do nas w ciągu 2 dni.

    SID

  • 6. Data: 2004-11-26 12:41:28
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    SID wrote:

> [...]
    >
    > Tam kartę kodów można otrzymać od ręki w oddziale banku lub zamówić do 5
    > kart które jak na razie docierały do nas w ciągu 2 dni.

    jak narazie karty kodow z Inteligo docieraja do mnie w przeciagu 4 dni,
    no a argument ze w multibanku mozna w oddziale pobrac karty kodow a w
    Inteligo nie, jest conajmniej debilny :-)

    jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
    rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 7. Data: 2004-11-26 13:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SID wrote:

    > Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
    > INTELIGO za dno.

    Skoro uwazasz, ze Inteligo to dno, to wez zmien bank i przestan narzekac
    marudo.

  • 8. Data: 2004-11-26 13:08:35
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    GideoN wrote:

    > jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
    > rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.

    Tak tylko tam nie zalozy sobie (dodatkowo za darmo) 400 subkont :)

    do SID:
    Troche mi to wyglada jak uzycie mlota pneumatycznego do otwierania
    konserw, lub raczej odwrotnie. Najwyrazniej Inteligo nie jest
    przystosowane do sposobu w jaki je uzywasz. Zaakceptuj to i zmien sposob
    uzywania, lub zmien bank.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 9. Data: 2004-11-26 13:53:15
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Tak tylko tam nie zalozy sobie (dodatkowo za darmo) 400 subkont :)

    wiem o tym :-) i wiem tez ze z tym zwiazany jest wlasnie problem karto
    kodowych. Swoja droga zastanawiam sie, czy to nie jest aby specjalne
    dzialanie inteligo, zeby takie osoby zniechecic. Bo do mnie jakos
    przychodza w ciagu 4 dni te karty bez zadnych telefonow ponaglajacych do
    nich.

  • 10. Data: 2004-11-26 13:58:41
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.

    a to pierwszy raz w życiu widzisz kogoś kto sie czepia bez sensu ? :-)

    fakty, fakty i jeszcze raz fakty :
    Inteligo ma swój "algorytm wysyłania" kodów zdrapek - wyglada to mniej
    więcej tak, że po zużyciu połowy karty kodów wysyłają klientowi następną
    automatycznie

    stąd prosty wniosek że jeśli ktoś używa tych kodów "liniowo" w czasie to nie
    ma żadnego problemu

    jeśli natomiast ktoś pierwszą połowę kodów zużył np w ciągu 4 miesięcy - a
    nagle przyśpieszył po osiągnięciu połowy i w ciągu 10 dni zużywa resztę - to
    może sie jak widać wyżej zdarzyć że inteligo nie zdąży dosłać tych kodów na
    czas

    jeśli ktoś wie jak to działa lub poprostu jest przezorny to wystarczy
    skorzystać z dostępnej w inteligo opcji i zamówić kartę kodów "na zapas" -
    niech sobie leży i czeka - na tej zasadzie mam np w domu 2 listy z kodami z
    mbanku i jak zacznę używać ostatniej listy to od razu zamówię 2 nowe na
    zapas

    dzięki takiemu prostemu sposobowi masz problem całkowicie z głowy - ale
    prościej jest oczywiście zgłosić pretensje niż ruszyć głową

    a systemu idealnego poprostu nie ma - kiedyś myslałem że ideałem jest token
    ale jak zobaczyłem co VWBank robi z wymianą tokenów to juz chyba wolę kody
    papierowe