  • 1. Data: 2015-03-11 17:48:46
    Temat: Kolejny cios od mBanku
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    platniczą do ekonta 6zł/mies chyba że się wyrobi 300zł. Chyba czas pozbyć
    się karty i w ogóle mBanku :)

    Pzdr

  • 2. Data: 2015-03-11 17:59:27
    Temat: Re: Kolejny cios od mBanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    >platniczą do ekonta 6zł/mies chyba że się wyrobi 300zł. Chyba czas
    >pozbyć się karty i w ogóle mBanku :)

    Do tej pory bylo 100zl, a o darmowa karte coraz trudniej.

    Te 300zl to nie jest jakies nierealne, choc przy wiekszej ilosci kont
    i kart ... czas jakies zamknac :-)

    W dodatku mozna je wydac karta kredytowa.

    A tak swoja droga ... w obliczu spadku prowizji z kart ... myslicie ze
    beda zmiany taryfach ?

    J.

  • 3. Data: 2015-03-11 19:06:27
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 11.03.2015 17:48, miumiu wrote:
    > Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    > platniczą do ekonta 6zł/mies chyba że się wyrobi 300zł. Chyba czas pozbyć
    > się karty i w ogóle mBanku :)

    złóż wypowiedzenie, oddzwoni konsultant z propozycją karty za 0 pln na
    12 miesięcy, bez żadnych limitów itp..

    pozdrawiam,
    geos

  • 4. Data: 2015-03-12 02:03:41
    Temat: Re: Re:Kolejny cios od mBanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek" mdpuf9$nvp$...@n...news.atman.pl

    > [..] Rozumiem ze bank musi zarabiac, ale sa
    > jakies granice ... (zaslyszane od celnikow).

    Obecnie celnicy niekoniecznie szanują granice -- chyba
    mogą skubać wszędzie. Jednym słowem -- Schengen. IMO
    mBank to porąbany bank.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-03-12 09:13:51
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2015-03-11 o 17:48, miumiu pisze:
    > Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    > platnicz? do ekonta 6z?/mies chyba ?e si? wyrobi 300z?. Chyba czas pozby?
    > si? karty i w og?le mBanku :)
    >
    > Pzdr

    Nie moge sie doszukac tej zmiany, mozesz podeslac linka?

    --
    regards
    Salata

  • 6. Data: 2015-03-12 09:52:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2015 09:13:51 +0100, Salata napisał(a):

    > Nie moge sie doszukac tej zmiany, mozesz podeslac linka?

    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,6125,zmiana-w-t
    aryfie-prowizji-i-
    oplat-mbanku.html

    Ktoś wie ile trzeba wyrobić w marcu?

  • 7. Data: 2015-03-12 11:40:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Dla tych ktorzy jeszcze dotrwali do tej chwili - od kwietnia za karte
    > platniczą do ekonta 6zł/mies chyba że się wyrobi 300zł. Chyba czas pozbyć
    > się karty i w ogóle mBanku :)

    I przejść do SKO skoro wydatki w kwocie 300 zł to za dużo :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2015-03-12 12:02:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    >moim zdaniem:
    >pazernosc bankow odbije sie czkawka. Ja juz zamykam rzadziej
    > uzywane karty i konta. Rozumiem ze bank musi zarabiac, ale sa
    > jakies granice ... (zaslyszane od celnikow).

    To nie czkawka, tylko normalny kapitalistyczny cykl :-)
    Banki beda wprowadzac oplaty, klienci beda likwidowac zbedne konta,
    zyski troche spadna (zakladam, ze wiekszosc klientow ma teraz "darmowe
    konta"), to spowoduje podnoszenie oplat, im ich wiecej, tym mniej nas
    beda bulwersowac, dojdziemy do jakiejs rownowagi, ze tanie konto to
    jest np 3zl/mc ... a potem ktorys bank wpadnie na pomysl, ze jak zrobi
    za darmo, to przyciagnie kapital :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-03-12 12:02:11
    Od: azot <z...@g...pl>

    > I przejść do SKO skoro wydatki w kwocie 300 zł to za dużo :)

    Jężeli ktoś dopiero co z SKO przeszedł do mBanku, to uważa , że karta
    mbanku jest jedyna i
    najważniejsza na świecie.
    Mam karty w innych bankach, gdzie zakupy dają czasami jakies profity.
    Z gównianą kartą mbanku rozstanę sie bez żalu.

  • 10. Data: 2015-03-12 12:13:15
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 09:52, jureq pisze:

    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,6125,zmiana-w-t
    aryfie-prowizji-i-
    > oplat-mbanku.html
    >
    > Ktoś wie ile trzeba wyrobić w marcu?

    Dzieki, z kart przed chwila zrezygnowalem. Mialem jeszcze uruchomiona
    usluge wyplaty ze wszystich bankomatow. Wiec w sumie zaoszczedze 9 zl
    miesicznie. Na maly zestaw lego pod koniec roku dla dzieciaka sie uzbiera.

    --
    regards
    Salata