  • 61. Data: 2009-01-05 16:14:18
    Temat: Re: Kolejny bilion USD od podatnika
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "dekazzze"

    > jest jeden nietykalny leader żebraków z Torunia,

    Jesli on zebrze, TO OD SWOICH, a ty mozesz jego radia nie sluchac.
    Kolo smarkaczy z orkiestry nie da sie przejsc bez zaczepki z ich strony.

    Pester

  • 62. Data: 2009-01-05 16:59:39
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    TVP nie jest od zarabiania reklamami.
    A jesli juz to robi, to niech nie kasuje Teatru Telewizji itp rzeczy w
    miejsce do bólu kretyńskich teleturniejów robiacych wode z wodnistych mózgów
    debili wysyłających SMSy..
    Ekipa pis + kumple z partii Łyżwińskiegi + lpr sie ustawiły nieźle w tym
    poletku.

  • 63. Data: 2009-01-05 17:01:11
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    > Ekipa pis + kumple z partii Łyżwińskiegi + lpr sie ustawiły nieźle w tym
    > poletku.

    Żyjąc z najbiedniejszych ludzi w Polsce, bo właśnie Ci na baczność płaca
    abonametnt darmozjadom.

  • 64. Data: 2009-01-05 17:52:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości
> [...]
    > mózgów debili wysyłających SMSy..
    > Ekipa pis + kumple z partii Łyżwińskiegi + lpr sie ustawiły nieźle w tym

    Kilka dni temu zauważyłem, że w telegazecie link wskazujący od zawsze na
    wiadomości (strona 110) został sprzedany lichwiarzowi...
    Niedługo pies z kulawą nogą nie zajrzy do telegazety...
    --
    marfi

  • 65. Data: 2009-01-05 19:54:00
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Przeglądałeś kiedykolwiek ich sprawozdania finansowe?

    A przeglądałeś kiedyś sprawozdania Enronu?

    Ale OK. Proszę bardzo.
    Ze strony WOŚP:
    "Fundacja WOŚP wszystkie środki zebrane w zbiórce publicznej w całości, co
    do jednej złotówki, wydaje na zakup sprzętu medycznego i finansowanie
    programów medycznych. Pomimo możliwości prawnych - nigdy nie wydaliśmy na
    bieżącą działalność administracyjną czy też na organizację Finału lub
    koncertu "Przystanek Woodstock" - żadnych pieniędzy ze zbiórki publicznej.
    Koszty działalności administracyjnej pokrywany z części odsetek bankowych
    oraz innych wpłat, które darczyńcy przekazują na nasze konto w ciągu roku."
    http://www.wosp.org.pl/fundacja/index.php/18/2

    Rozumiem że wpłaty w ciągu roku się nie liczą i można je dowolnie wydawać.
    Ciekawe skąd pochodzą?

    No dobra, przejdźmy do sprawozdania:
    http://www.wosp.org.pl/download/dokumenty/Sprawozdan
    ie_2007.pdf

    Odsetki = 708 472,81
    Koszty administracyjne = 2 033 096,41
    Co jest większe?
    Rozumiem że tajemnicze "wpłaty w ciągu roku", które wg Jurasa nie liczą się
    do puli charytatywnej, to różnica 2 033 096,41 - 708 472,81 = 1 324 623,60
    PLN
    "Co do jednej złotówki"... oprócz 1,3 banieczki.

    Najistotniejszą pozycją są jednak koszty zadań statutowych = 31 455 282,97
    czyli, jak mniemam, zakup sprzętu medycznego.
    Jestem przekonany, że na wszystko są kwity. Co do tego nie ma wątpliwości.
    Sprzęt został zakupiony.
    Pytanie brzmi: Od kogo, za ile i na jakich zasadach?
    Pewnie przetargi. Wiadomo. Jednostki samorządu i państwowe firmy też je
    organizują.
    I chyba nie muszę tłumaczyć w jaki sposób to działa i jak odbywa się
    bardziej i mniej oficjalny przepływ śródków w takim schemacie.

  • 66. Data: 2009-01-05 19:55:34
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po co się bawić w jakieś sfałszowane sprawozdania. Z góry widomo, że
    > oszukuje i kradnie. Co Ty? Niedzisiejszy? Uczciwy człowiek nie ma nic. mam
    > podawać przykłady? Każdy kto ma więcej niż nic to złodziej i żyd.

    Złodzieje i żydzi nie istnieją.
    Kto twierdzi inaczej, ten oszołom.

  • 67. Data: 2009-01-05 20:03:16
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > \\n <n...@m...xy> napisał(a):
    >

    > Grupka niedouczonych oszołomów na podstawie jakiegoś artykuliku zajadle
    > przekonywała, że Polska jest płatnikiem netto w UE.
    > Dopiero zamieszczenie linka do oficjalnych dokumentów Min.Finansów przez
    > Anatola uciszyło grupkę krzykaczy i "mądrusiów".

    Władza prawdę Ci powie.
    Byłbyś dobrym komsomolcem.
    Obowiązywała jedna zasada: łykać każdy kit i nie zadawać pytań.

    > W tym przypadku kolega Greg nie dysponując kopiami żadnych oficjalnych
    > dokumentów finansowych oskarża jawnie sztab J.Owsiaka o naduzycia i
    > defraudacje.

    Link do oficjalnych "dokumentów finansowych" podałem powyżej.
    Naduzycia i defraudacje?
    To Ty napisałeś. Bo chyba nie ja?
    Ja wymieniłem koszty jakie ponosi sama Fundacja oraz całe społeczeństwo w
    związku z jej dziłalnością.
    Jesli któraś pozycja nie jest prawdą, wskaż ją i uzasadnij swoje zdanie.

    Jedzmy gówno.
    6 miliardów much nie może sie mylić.

  • 68. Data: 2009-01-05 20:13:48
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale możesz się przejść po szpitalach i zobaczyć co było z tej kasy
    > zakupione.

    Będąć w szpitalach, miałem wiele okazji, aby nalepić na znajdująym się tam
    sprzęcie nalepkę z nazwą swojej firmy.
    A serduszek wośp rozlepia się co roku miliony.
    Czy to oznacza, że wszystkie obklejone tym obiekty są sponsorowane przez
    WOŚP?
    Odpowiedź znajdziecie na google.com czytając wypowiedzi ludzi, którzy brali
    udział w akcjach obklejania szpitalnego sprzętu.

  • 69. Data: 2009-01-05 20:22:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > I chyba nie muszę tłumaczyć w jaki sposób to działa i jak odbywa się
    > bardziej i mniej oficjalny przepływ śródków w takim schemacie.

    Chyba powinieneś wytłumaczyć : przed chwilą napisałeś "Będąć w szpitalach,
    miałem wiele okazji, aby nalepić na znajdująym się tam sprzęcie nalepkę z
    nazwą swojej firmy" - zapewne masz spore "doświadczenia" i może czas aby je
    ujawnić?

    --
    marfi

  • 70. Data: 2009-01-05 21:10:59
    Od: " " <t...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Tak jak napisalem, niech Owsiak wejdzie do rzadu i zalatwi kase dla
    dzieci.
    > Zbierajac na ulicy szmal uczy mlodych bylejakosci. 20 baniek na rok w
    skali
    > budzetu to naprawde śruty.
    >
    > D.
    >
    > Socajalizm to system w którym bohaterska pokonuje sie różne przeszskody
    nieznane w żadnym innym ustroju