    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Date: 24 May 2002 20:13:24 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pw42.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze o...@p...onet.pl:

    > nie wiem czy piszesz to jako pracownik US czy jako jego "klient" w
    > każdym razie w tym roku wszystko jest postawione na głowie, właśnie z
    > powodu zamętu jaki wprowadził minister pracy ze swoimi zaświadczeniami
    > - kto nie wierzy niech spróbuje cokolwiek teraz załatwić w urzędzie

    Wiesz ja nie miałem w tym roku rzadnych problemów. Zwrot dostałem na konto
    w mBanku, to samo załatwiłem mojej babci oraz pouczyłem kilka innych osób
    jak to zrobić. Moja znajoma załatwiła zaświadczenie, pomimo tego że jej PIT
    nie był jeszcze "wklepany" (wystarczyło podejść do jakiegoś punktu obsługi
    i poprosić o sprawdzenie tego a następnie dołączyć do wniosku podbitą
    kserokopię PIT).

    > ;-) Wszystko fajnie jak urząd ma te swoje paręnaście czy parędziesiąt
    > tysięcy PITów wklepane do kompów, ale w praktyce jest to niemożliwe,

    Mają na to chyba 3 miesiące

    > więc połowa urzędu przerzuca ręcznie stosy zeznań w poszukiwaniu
    > zeznania jakiegoś podatnika, który ubiega się o zasiłek w ZUSie (w
    > średniej wielkości urzędzie to jest ok.10 tys. podań o wydanie
    > zaświadczenia), wtedy z tego co mi wiadomo wszelkie podziały na
    > referaty biorą w łeb (ręki sobie nie dam obciąć ale z relacji osób
    > trzecich, tak to właśnie wygląda)

    Z tego co się dowiedziałem to raczej tych PITów nie szukają ponieważ byłoby
    niemożliwe go znaleźć.
    Nie zrozum mnie źle, uważam że taka sytuacja z wprowadzeniem zaświadczeń za
    5 dwunasta jest karygodna, należy sięjednak w tej sytuacji odnaleźć.
    A jak słyszę że linka czy ktoś jej podobny mówi że do US lepiej podać bez
    cyfr kontrolnych to mnie ch@% strzela, przecież w razie pomyłki w numerze
    konta pieniążki nie przejdą a tak US od razu to wychwyci.
    Żeby sięjeszcze bardziej pochwalić, podałem rónież do US i do ZUS konto
    firmowe w inteligo również z cyframi kontrolnymi - wszystko jest OK,
    więc... nie jest aż tak źle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516