    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Date: Thu, 23 May 2002 20:55:05 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@qc143.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:acjcf9$8mf$1@news.onet.pl...
    > czyli po raz pierwszy ktoś w urzędzie nie musiał zajmować tym paszkwilem,
    > czyli mógł spokojnie zająć się swoją normalną pracą np.wklepaniem paru
    > dodatkowych zeznań do komputera...
    > powinni cię teraz zje... wszyscy którzy np. czekali w ubiegłych latach na
    > zwrot nadpłaty ;-)))

    Ja tam się nie martwię. A nawet jestem zadowolony. Skargi na urzędników
    zawsze pisałem do naczelnika. Na początku kończyło się to natychmiastową
    kontrolą z Urzędu Kontroli Skarbowej, ale że nigdy nic nie znaleźli, to
    potem przychodziły podobne do siebie teksty przeprosin bez kontroli mojej
    firmy. Może miał biologicznego robota do przepraszania ?
    Gazety lokalne od czasu do czasu też pisały przykre artykuły o "naszym" US.

    Parę dni temu w "bojowym" nastroju szedłem zweryfikować roczne rozliczenie.
    Kolejki nie było. Na wstępie "nowej" pani napomknąłem, że pisuję skargi,
    jestem przepraszany, mam prawnika.
    Mimo, że były drobne niezgodności w liczbach (mieszczące się w "polu
    tolerancji" uszczerbku dla fiskusa) wszystko poszło gładko i sprawnie, bez
    zbędnych ceregieli. Inna pani była od kont bankowych. Też miła i uprzejma. A
    już nie daję żadnych "łapówek" urzędnikom skarbowym.

    Jedyne co mnie zaskoczyło to niesamowita kolejka po zaświadczenia "rodzinne"
    dla ZUS.
    Przejść było trudno. Ale ja nie potrzebuję tego zaświadczenia.