    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klientce BPH zniknęło z konta pół miliona złotych
    Date: Thu, 11 May 2006 00:35:43 +0200

    Seba [###b...@w...gazeta.pl.###] napisał:
    > ten fragment to mistrzostwo świata - KTOŚ zmienił dane w systemie i
    nikt
    > q.a nie wie kto to mógł zrobić - to ma być bank ?

    Ale z zacytowanego przez Ciebie fragmentu wcale nie wynika, by to był
    "ktoś" nieznany bankowi. Fakt, że nie podali kto, ale nie wyklucza to
    tego, że bank już wie kto to mógł zrobić. Mieli nazwisko i imię podać?

    Poza tym nie ma co akurat "wieszać psów" na banku. Czynnik ludzki
    zawsze jest w takich sytuacjach najsłabszym ogniwem. Nie wiem, czy
    istnieje na świecie bank, z którego nie dało by się wyprowadzić
    gotówki z konta klienta w wyniku zmowy kilku pracowników. Oczywiście
    zostaną później ustaleni. No ale do wyprowadzenia gotówki dojdzie. W
    każdym banku przecież istnieje możliwość zmiany danych właściciela
    konta.