  • Data: 2014-10-26 01:05:19
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-25 17:59, neoniusz pisze:

    > Na wuj drazysz? Jak zablokuja to juz sie nie dostaniesz chyba ze sam
    > sobie napiszesz ten serwis od nowa. Komunikat jest taki:
    >
    > "Posiadasz dostęp wyłącznie do nowej wersji serwisu
    > transakcyjnego.­Zaloguj się za pomocą nadanego identyfikatora i
    > ustalonego hasła na stronie https://online.­mbank.pl/pl/Log­in"

    Pisałem już, że przy próbie logowania do starego serwisu wyskakuje
    komunikat. Jest dokładnie tak, jak napisał neoniusz. Żadne czyszczenie
    cookies, cache'a przeglądarki i inne cuda wianki tu nie pomogą, bo
    serwer blokuje logowanie konkretnego identyfikatora do starego systemu i
    w zamian serwuje komunikat z propozycją logowania przez nowy (jedynie
    słuszny) link do nowego interfejsu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/