  • Data: 2014-10-24 22:25:19
    Temat: Re: Klamczuchy z mbanku i odpowiedz z aliorku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-24 15:40, jg pisze:

    > czysciles kompa z cookies? na innym kompie tez? mojej mamie na mlinii
    > nagadali, ze sie nie da wrocic jak juz (przez pomylke) wdepnela w nowy.
    > wystarczylo wykasowac dane przegladarki...

    To nic nie daje, bo od dawna miałem dostęp do nowego serwisu a z uporem
    maniaka logowałem się do starego. W komunikacie z linkiem do logowania
    do nowego serwisu wyświetliło mi, że - cytuję: "Jak wcześniej
    informowaliśmy między 21 a 25 października stracisz możliwość logowania
    się do starego serwisu" Jako, że informacji w skrzynce wiadomości mBanku
    po zalogowaniu się na konto nie czytam, bo tam głównie reklamowy spam a
    adres e-mail w ich systemie od paru lat podany był już nieaktualny (żeby
    go zmienić trzeba było a) zmienić autoryzację operacji z kart kodów na
    kody SMS-owe lub b) zadzwonić na mLinię i podyktować nowy adres, więc mi
    się nie chciało, bo nie potrzebowałem) to i nie znałem dnia, ani
    godziny. W każdym razie do starego systemu już się nie zaloguję (czy mi
    się to poodba, czy nie).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/