    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy przelewy do UE beda tansze ? :)
    Date: Fri, 14 Feb 2003 09:29:03 +0100

    Użytkownik "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b2g9cq$hok$1@news.onet.pl...

    > Mam konto w National Westminster Bank, UK. Od 1991. Za prowadzenie
    > konta nie płacę, za czeki i kartę (Switch) takoż.

    1. Jak jest oprocentowane to konto?
    2. Ile kosztuje _normalna_ miedzynarodowa karta typu VE czy Maestro, ktora
    moglbys sie posluzyc np. w Polsce? I jakie bylyby koszty jej uzycia -
    prowizja za operacje bezgotowkowe i za wyplate z polskiego bankomatu?

    > Direct debit jest również darmowy.

    Podobnie jak w wielu bankach w Polsce, czyli po wejsciu do UE tez nie
    stanieje...;-)

    > Przelewów nie używałem (i śmiem twierdzić, że
    > w Anglii można się bez nich spokojnie obejść, wystarczą czeki
    > wysyłane pocztą - fakt, wolniej).

    A ile kosztuje taki przelew w GB (bo chyba nie ma rozroznienia na Anglie i
    np. Szkocje ?) i ile do Niemiec?
    Watek jest jednak o kosztach przelewow transgranicznych w UE

    --
    Pozdrowienia
    ---