    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy lokaty w góre ??
    Date: Thu, 24 Jan 2013 15:03:42 +0100

    news:1cf816c2-f1c0-478c-9d2a-fd15734ee9a4@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 14:26:22 UTC+1 użytkownik Krzysztof
    napisał:
    > Wszystko do czasu, ruina w Polsce bedzie wieksza niz sie nie jednemu
    > wydaje.
    >
    > Euforia na EUR nie bedzie trawala wiecznie, same Niemcy nie zarobia na
    >
    > strefe EUR.

    Jakieś czarnowidztwo głosisz ostatnio na grupie. Albo jesteś urodzonym
    pesymistą;)
    Nie jestem realista. Co sie zmienilo przez pare miesiecy w krajach strefy
    EUR? Chyba tylko ilosc dodrukowanego EUR.
    EUR jest zbyt silna waluta dla krajow peryferyjnych. Albo one opuszcza
    strefe EUR, albo Niemcy wroca do marki.
    Gora dodrukowanego pieniadza przesuwa te procesy w czasie, ale co
    nieuchronne to sie wydarzy mimo zabiegow politykow.