  • 1. Data: 2002-06-13 08:51:05
    Temat: Kiedy Millennium przez Internet?
    Od: "Kober" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie kiedy bank Millennium ma zamiar wprowadzic jakies bankowanie
    przez Internet?

    --
    Pozdrawiam Kober
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-06-13 10:05:58
    Temat: Re: Kiedy Millennium przez Internet?
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Kober" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktos wie kiedy bank Millennium ma zamiar wprowadzic jakies bankowanie
    > przez Internet?

    Ostatnio zmienila sie ich strona (np www.m24.pl) i jest w koncu troche info
    (tzn nawet sporo ale nie powiedzialbym, ze wyczerpujaco) o produktach ale
    kiedy wzniosa sie na wyzyny bankingu przez net to chyba najstarsi gorale nie
    wiedza...

  • 3. Data: 2002-06-13 11:24:14
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Najpierw niech sie chlopaki podlacza do Eliksira...

  • 4. Data: 2002-06-13 11:40:28
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Najpierw niech sie chlopaki podlacza do Eliksira...

    Cos chyba jest z Toba nie tak. Sa podlaczenia i obsluguja wszystkie 3 sesje.

  • 5. Data: 2002-06-13 11:43:51
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Kober" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Czy ktos wie kiedy bank Millennium ma zamiar wprowadzic jakies bankowanie
    | przez Internet?

    Raczej nie mają takiego zamiaru, w strategii długookresowej podawali pod
    koniec ubiegłego roku, że nie planują. Chcą się natomiast skupić na max.
    zysku z tego co jest, a klient będzie w pełni szczęśliwy korzystając z ich
    super bankomatów.

  • 6. Data: 2002-06-13 11:51:57
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "ToGa" <t...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > zysku z tego co jest, a klient będzie w pełni szczęśliwy korzystając z ich

    A maja jakiesgos rzecznika albo cos ? Moze go spytac ?

  • 7. Data: 2002-06-13 12:04:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy ktos wie kiedy bank Millennium ma zamiar wprowadzic jakies bankowanie
    > przez Internet?

    W oddziale w NS powiedzieli mi, ze pod koniec II kwartalu.

  • 8. Data: 2002-06-13 12:30:01
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aea1pn$gkh$1@news.onet.pl...

    > W oddziale w NS powiedzieli mi, ze pod koniec II kwartalu.

    Czy NS to Nowy Sacz ?!?

  • 9. Data: 2002-06-13 13:47:01
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czy NS to Nowy Sacz ?!?

    Tak.

  • 10. Data: 2002-06-13 14:35:30
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aea7qg$1fi$1@news.onet.pl...

    > Tak.

    Hehe, ach te sktoty :)

    II kwartal to by bylo jakis teraz , ale ani widu ani slychu :-((((