  • 1. Data: 2002-06-13 06:36:20
    Temat: moim zdaniem to zlodziejstwo...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    BPH za rozpatrzenie wniosku o przyznanie/zmiane salda debetowego na rachunku
    pobiera oplate w wysokosci 15PLN !!! Oplata ta obowiazuje od stycznia, tzn.
    na poczatku bylo 30PLN ;(((

    Moim zdaniem to zlodziejstwo, ale pytam czy w Waszych bankach tez od takiego
    wniosku pobieraja oplate i to tak wysoka?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-06-13 07:24:01
    Temat: Re: moim zdaniem to zlodziejstwo...
    Od: "Radek B" <r...@f...inv.pl>

    "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in message news:ae9e9a$j0r$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Moim zdaniem to zlodziejstwo, ale pytam czy w Waszych bankach tez od takiego
    > wniosku pobieraja oplate i to tak wysoka?

    W moim banku na przyznanie kredytu odnawialnego (pożyczki w ROR) czekałem 10 minut
    od chwili złożenia wniosku (serio) i zapłaciłem 10 zł (1% :) od kwoty kredytu. W BPH
    _chyba_ są dodatkowe opłaty miesięczne za samo "manie" kredytu odnawialnego.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń '.inv' z adresu !

  • 3. Data: 2002-06-13 07:29:12
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Slaski che za przyznanie lini kredytowe minimum 50 zlotych.
    Sebastian

  • 4. Data: 2002-06-13 08:06:51
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please>

> [...]
    takiego
    > wniosku pobieraja oplate i to tak wysoka?

    Po co zakladales konto w banku, ktory Cie okrada?

  • 5. Data: 2002-06-13 08:07:23
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    > Slaski che za przyznanie lini kredytowe minimum 50 zlotych.
    > Sebastian
    > "B@ton" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > rachunku
    > tzn.

    nie zapomnij ze w BPH dodatkowo co miesiac bedziesz placic 0,1 % za
    "gotowosc debetowa"
    czyli od debetu 5000 zl
    po jednorazowej oplacie za przynanie bedziesz placic
    miesiecznie 5 zl "abonamentu" plus odsetki od wykorzystanej kwoty :((

  • 6. Data: 2002-06-13 09:45:44
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Muun" <m...@m...net.no.spam.please> napisał w
    wiadomości news:ae9jf1$qbj$1@news.tpi.pl...
    > Po co zakladales konto w banku, ktory Cie okrada?

    Widzisz, jak zakladalem to jeszcze nie okradal ;-)

    Ja tez jestem zwolennikiem wolnego rynku, konkurencji, swobody wyboru itd.
    ale nie oklamujmy sie, wiekszosc bankow ma bardzo zblizona oferte, sa
    kontrolowane glownie przez niemiecki kapital, a konkurencja jest znikoma...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2002-06-13 10:38:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Jun 2002 08:36:20 +0200, w <ae9e9a$j0r$1@news.tpi.pl>, "B@ton"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > BPH za rozpatrzenie wniosku o przyznanie/zmiane salda debetowego na rachunku
    > pobiera oplate w wysokosci 15PLN !!! Oplata ta obowiazuje od stycznia, tzn.
    > na poczatku bylo 30PLN ;(((

    Oj, coraz bardziej się cieszę, że zrezygnowałem z tego dziadowskiego
    banku. Kurcze, a taki fajny bank to był kiedyś...

  • 8. Data: 2002-06-13 11:02:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Pekao bierze od 0,9%. Jednorazowo :-) , czyli raz do roku.
    Jedyna wada, to oprocentowanie.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-06-13 11:02:22
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości >
    Oj, coraz bardziej się cieszę, że zrezygnowałem z tego dziadowskiego
    > banku. Kurcze, a taki fajny bank to był kiedyś...

    Co polecasz (jaki bank) ? ;-)

    Pozdrawiam

    BAton

  • 10. Data: 2002-06-13 11:14:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Jun 2002 13:02:22 +0200, w <ae9tvk$gj0$1@news.tpi.pl>, "B@ton"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomo?ci >
    > Oj, coraz bardziej się cieszę, że zrezygnowałem z tego dziadowskiego
    >
    > Co polecasz (jaki bank) ? ;-)

    Nie wiem czego oczekujesz od banku :).