    From: Paweł Kowalak <v...@f...one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Date: 10 Jan 2003 16:23:48 GMT
    <auqhiq$db1$1@sunflower.man.poznan.pl> <auqied$2oj$4@serwus.bnet.pl>
    <1...@4...com>
    <aurhuc$l28$1@serwus.bnet.pl> <3...@p...onet.pl>
    <av2ef2$q4t$1@serwus.bnet.pl> <3...@p...onet.pl>
    <av57k3$qfp$1@serwus.bnet.pl>
    <8...@4...com>
    <avacpk$p53$1@serwus.bnet.pl>
    <r...@4...com>
    <avd4p6$1rk$1@serwus.bnet.pl>
    <s...@v...beta.furrynet.org>
    <avfd5c$bvm$1@serwus.bnet.pl>
    <s...@v...beta.furrynet.org>
    <avm357$rdr$1@serwus.bnet.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003 10:18:24 +0100, Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo będzie współpracował. Wiesz, znam z doświadczenia układy, gdzie
    > jedna firma w biurowcu dostarcza sygnał całemu biurowcowi. Niekoniecznie
    > wtedy się wszystkie te firmy lubią... Do takiego wyciągu może się też
    > dorwać kolega z pracy, gdy już masz go ściągniętego na dysk lub kolega z
    > pracy, który zesnifował Ci hasło.

    Jak widac jest tyle mozliwosci, ze nie sposob ocenic co jest
    bezpieczniejsze. IMHO jezeli ktos korzysta z jakiejs komercyjnej skrzynki,
    albo i nie koniecznie komercyjnej, poczte sciaga tylko w domu, laczac sie
    przez modem, to jest to zupelnie inna sytuacja, gdy np. masz konto u
    kolegi na serwerze, ktory nie jest bezpieczny, poczte ssasz przez siec w
    biurze, czy siec osiedlowa w domu.

    > Temat jest szeroki i możliwy do rozpatrywania na różne sposoby, jednak
    > fakt faktem, listy elektroniczne idą otwartym tekstem i po części są jak
    > kartki pocztowe.
    > Do tego hasła do skrzynek pocztowych też idą otwartym tekstem, więc w
    > zasadzie dostęp do sieci na trasie komputer - skrzynka wystarczy.

    Dokladnie, temat jest szeroki i nie ma co go ciagnac...

    > [...]
    >
    > BTW: Chyba zeszliśmy z tematyki grupy :-D

    Tak, i chyba wyjasnilismy juz temat :) Czyli tematu nie da sie wyjasnic i
    trzeba go skonczyc :)

    > Hm... Osobiście nie wyrzucam cennych papierów. Od czego jest niszczarka,
    > od czego jest piec do spalania?
    > A wyciągi to akurat archiwizuję w szufladzie, bo na początku uważam, że
    > nie wiadomo czy się nie przydadzą, a potem już mi się nie chce zaglądać,
    > które są za stare.

    Wiec w Twoim przypadku, e-mail jest zapewne mniej bezpieczny, ale w
    przypadkach wielu osob nie ma roznicy, albo jest odwrotnie.

    Pozdrawiam,

    --
    Pawel Kowalak